728 x 90

آخوند روحانی در تماس با رئیس‌جمهور سوئیس: بحث مجدد پیرامون برجام غیرممکن است

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی

آخوند روحانی در تماس با رئیس‌جمهور سوئیس: بحث مجدد پیرامون برجام غیرممکن است، راهبرد نظام لغو عملی و نه صرفاً روی کاغذ تحریم‌ها از سوی آمریکا است

علیرضا معزی معاون ارتباطات روحانی اعلام کرد که رئیس‌جمهور ارتجاع روز سه‌شنبه در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور سوئیس درباره برجام، کانال مالی سوئیس و هم‌چنین امنیت و ثبات منطقه‌یی گفتگو کرده است.

به گزارش سایت روحانی، وی در این تماس تلفنی گفت: انجام اقدامات لازم جهت فعالیت مؤثر کانال مالی سوئیس و عملیاتی شدن آن دسته از قراردادهای مشترک به‌دلیل سیاست‌های دولت قبلی آمریکا متوقف شده را ضروری است.

رئیس‌جمهور ارتجاع افزود: باز کردن و بحث مجدد پیرامون برجام را غیرممکن و مغایر قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است. راهبرد تهران در قبال برجام کاملاً مشخص است. لغو عملی و نه صرفاً روی کاغذ تحریم‌ها از سوی آمریکا، بازگشت ما را به اجرای تعهدات به همراه خواهد داشت. زمانی که تحریم‌ها برداشته شود ما بلافاصله به همه تعهدات خود پایبند خواهیم بود (سایت آخوند روحانی ۲۸بهمن۹۹).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15b38ab8-45b7-4b81-ab81-a133229ad774"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات