728 x 90

آخوند روحانی: ما باید روزانه دنبال مذاکره و رفع تحریم باشیم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی امروز ۱۱فروردین در جلسه هیات دولتش در صحبتهایی که کرد بار دیگر  بحران تشدید شونده در راس نظام را در جنگ انتخابات نشان داد و گفت: 

«راه حل تمام اختلاف نظرها در نظام رفراندوم است. اگر رفراندوم و همه‌پرسی برگزار شود همه دعواهای جناحی بر طرف می‌شود. اگر روزی انتخابات از نظر مردم بیفتد، به معنای پایان تمام انقلابهای نظام تاکنون است».

وی همچنین با هشدار به باند رقیب  و شورای نگهبان  گفت: «اگر ۳جناح داریم دست کم ۳نماینده داشته باشیم تا مردم تشویق شوند پای صندوق رأی بروند. نترسیم که آقا نکند که این انتخاب شود، آن انتخاب شود. اگر این را در مغزمان بگنجانیم،‌ هر کس از هر جناح منتخب شود مبارک است».

رئیس جمهور ارتجاع فروشی کردن واکسن را اعلام رسمی کرد و گفت: «واکسنی که دولت وارد می‌کند و مجانی است حساب دیگری دارد. اما هر کس دیگر و بخش خصوصی با ارز نیمایی می‌تواند واکسن را وارد کند و در بیمارستان‌ها به‌مردم تزریق کند. یک ایرانی مجبور است برای تزریق واکسن برود یک کشور دیگر، پول هواپیما و هتل بدهد».

آخوند روحانی سپس سرخوردگی خود را از دولت جدید آمریکا نشان داد و با التماس گفت: «دولت جدید آمریکا که آمده هیچ اقدام عملی برای رفع تحریم‌ها انجام نداده، البته حرف زده که دیپلوماسی لازم است، اما در عمل ما اقدامی نمی‌بینیم! همان تحریم است. یعنی همینها هم خبیث هستند».

وی به دنبال این التماس و درخواست، پیام مذاکره‌جویی داد و گفت: «دولت جدید آمریکا شیوه‌اش را عوض کرده، با تبلیغات می‌گوید ما آماده‌ایم، نظام است که راه نمی‌دهد. نباید بگذاریم این بهانه دست مردم و افکار عمومی بیفتد. از این به‌بعد دیگر فرصت سوزی است. ما باید روزانه دنبال مذاکره و رفع تحریم باشیم تا این بهانه را ندهیم...رفع تحریمها یک ساعت بیشتر طول نمی‌کشد. ما هم در یک لحظه می‌توانیم به‌تعهداتمان برگردیم.

ما هر لحظه و هر ساعت آماده‌ هستیم، ما یک روز تأخیر را جایز نمی‌دانیم. مجری دولت است و دولت هم آماده است اجرا کند». 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5d9edbc-3e20-4df7-80fc-30e2916605a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات