728 x 90

آخوند روحانی در اقدامی نمایشی خواستار جمعبندی طرح جنایت‌بار باز کردن ادارات و واحدهای تولیدی شد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

آخوند شیاد حسن روحانی ساعاتی مانده به اجرای طرح جنایت‌بار باز کردن ادارات و واحدهای تولیدی ضمن اذعان به فقدان الزامات اولیه پیشگیری و در یک اقدام نمایشی، از وزیر بهداشت خود خواستار جمعبندی و اقدام برای تأمین آنها شد.

 

روحانی در نامه‌یی تبلیغاتی و نمایشی که رسانه‌های رژیم روز ۲۲فروردین آن را منتشر کردند خطاب به نمکی نوشت: «ملزومات مورد نیاز از جمله مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی و تجهیزات و کالاهای بهداشتی نظیر ماسک و دستکش و... را جمع‌بندی و اقدامات لازم برای تولید و تأمین آنها به‌عمل آید». (خبرگزاری ایسنا ۲۲فروردین)

 

خبرگزاری رویترز روز ۲۳فروردین درباره حرفهای روز شنبه روحانی تحت عنوان «رعایت پروتکلهای بهداشتی» نوشت: این (توصیه) در حالی صورت می‌گیرد که حکومت ایران فعالیت‌های اقتصادی در اکثر نقاط کشور را از سر گرفته است.

 

رویترز نوشت: روحانی از مردم ایران می‌خواهد به پروتکل‌های بهداشتی احترام بگذارند در حالیکه(خودش) محدودیتها برای کنترل شیوع کرونا را کاهش می‌دهد.

 

رویترز با اشاره به توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی به ماندن در خانه نوشت: بهداشت جهانی نسبت به موج دوم شیوع کرونا در ایران هشدار می‌دهد. جایی که تاکنون بنا‌ به آمار رسمی ۴۲۳۲تن جان‌ باخته‌اند و بیش از ۶۸هزار تن به کرونا مبتلا شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ca9bae5-7286-4640-92a4-1b80fc4b5b6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات