728 x 90

آخوند ذوالنوری: هر دقیقه از وقت مجلس ۱۰۰میلیون تومان هزینه دارد

آخوند ذوالنوری
آخوند ذوالنوری

آخوند ذوالنوری با تذکر به هیأت رئیسه مجلس ارتجاع گفت: هر یک دقیقه وقت مجلس بیش از ۱۰۰میلیون تومان هزینه معمولی دارد، اگر ابنیه و امکانات و سود و سرمایه را حساب کنیم بیش از این است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۵دیماه خطاب به اعضای مجلس ارتجاع و هیأت رئیسه، گفت: هر یک دقیقه وقت مجلس، بیش از ۱۰۰میلیون تومان هزینه معمولی دارد، اگر ابنیه و امکانات و سود و سرمایه را حساب کنیم بیش از این است و این تریبون ما برای مردم خرج دارد. نماینده مثلا می‌خواهد راجع به طرح رتبه‌بندی فرهنگیان صحبت کند فرصتی که برای موافقت و مخالفت دارد را با سلام و درود شروع می‌کند و مشکلات حوزه انتخابیه خود را تشریح می‌کند و در آخر نیز موافقت و مخالفت او با طرح رتبه‌بندی مشخص نمی‌شود.

وی گفت: الآن بیش از ۷۰۰ طرح و لایحه در مجلس داریم و وقت مجلس را هدر می‌دهیم. یک نماینده می‌خواهد صحبت کند از سراسر مجلس راه می‌افتیم و او را بغل می‌کنیم، مگر چه اتفاقی افتاده است؟ امروز جلوی بچه دبستانی میکروفون بگیرید از من و شما بهتر سخنرانی می‌کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d832990-548e-474e-a18a-5f3a46f6bbce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات