728 x 90

آخوند ذوالنوری: تفاوتی بین جمهوری‌خواه‌ها و دمکراتها در مخالفت و تقابلشان با نظام وجود ندارد

آخوند ذوالنوری
آخوند ذوالنوری

آخوند ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در یک مصاحبه، راجع به سیاست دولت آمریکا در برگشت به برجام گفت: آقای بایدن، اوباما و ترامپ هر کدام سر و ته یک کرباس هستند لذا تفاوتی بین جمهوری‌خواه‌ها و دمکراتها در مخالفت و تقابلشان با ملت و جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد، این‌ها جنسشان از یک جنس است، اما روش و تاکتیکشان متفاوت است.

البته ما موافقیم که آمریکایی‌ها به برجام برگردند، اما مشروط بر این‌که توافق خوب برای ما منعقد شود و راستی‌آزمایی کنیم.

ذوالنوری افزود: پیش‌بینی بنده این نیست که دولت سیزدهم مطلقاً زیر میز برجام بزند، دولت سیزدهم بسیار قوی‌تر از دولت گذشته عمل خواهد کرد... اگر طرف مقابل به‌دنبال حفظ برجام است، باید هزینه آن را پرداخت کند تا مشکلات اقتصادی ما برطرف شود.

آخوند ذوالنوری درباره برجام و چشم‌انداز برنامه اتمی حکومت آخوندی نیز گفت: بنده معتقدم برجام ترمز ما بوده است و محدودیت‌های برجامی نگذاشت تا ما مسیر خود را طی کنیم. اقدام راهبردی (در مصوبه مجلس) پدال ترمز برجام را بالا کشید تا چرخ‌های هسته‌یی آزاد شود؛ بنابراین ما از نظر علم، علمش را داریم و از نظر امکانات قادریم با صرف زمان، تجهیزات ایجاد کنیم، یعنی ماشین پیشرفته تولید کنیم لذا بضاعت ما در حال حاضر در حدی است که اگر اراده جمهوری اسلامی ایران بر آن تعلق گیرد و ترمز برجام هم مانع حرکت هسته‌یی نباشد.(روزنامهٔ حکومتی ایران ۲۶تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0b17e08-7f69-4613-affa-df880fe15378"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات