728 x 90

آخوند حیدری: چرا اینان بعد از این‌که محکومیت زندان خود را می‌گذرانند، نه تنها عوض نشده بلکه بر مواضع سابق خودشان محکمتر می‌شوند؟

بندر لنگه - قیام سراسری ۱۴۰۱
بندر لنگه - قیام سراسری ۱۴۰۱

آخوند حیدری: چرا اینان بعد از این‌که محکومیت زندان خود را می‌گذرانند، نه تنها عوض نشده بلکه بر مواضع سابق خودشان محکمتر می‌شوند؟

«سخنی با سخنگوی سپاه»، مطلبی از حیدری آخوند حکومتی خطاب به اعتراف سرکردگان و سردمداران نظام به شکست و درماندگی دستگاه جنایت، سرکوب و اعدام علیه مقاومت دستگیر شدگان قیام در زندانهای قرون‌وسطایی با رویه «سر خم قدغن»، در برابر تمامیت نظام رو به سقوط است که حتی اعدام را هم به سخره گرفته‌اند، و به چیزی کمتر از سرنگونی تمامیت نظام تن نخواهند داد.
آخوند حکومتی حیدری در بخشی از مطلب خود خطاب به سران حکومتی با بیان این‌که «فضای مجازی ابزار دشمن» شده است و این‌که «اغتشاشگران فرزندان ما هستند که فریب خوردند» و و و... نوشت:... آقایان واقعاً خودتان به این سخنان سست و بی‌پایه باور دارید؟
اگر بزرگان اهل سخن این قدر قوت و قدرت دارند که جوانان گول خورده را در عرض نیم ساعت با دست‌آوردهای خیره‌کننده نظام آشنا کرده و به اعتراف و اظهار ندامت وامی‌دارند؛ چرا با وجود داشتن دهها کانال تلویزیونی اختصاص و هزاران تریبون جمعه و جماعت و نمایندگی ولی‌فقیه در تمام زوایای کشور و …، آنان را قبل از این‌که مجبور شوید دستگیر و زندانی کنید، آگاه نمی‌سازید تا به خیابان نیایند و اعتراض و به‌قول شما اغتشاش نکنند؟
چرا اینان را که در اثر ناآگاهی ناشی از قصور و کم‌کاری شما، فریب‌خورده‌اند و محارب و باغی نیستند، به عناوین محارب و باغی و … محکوم کرده و حکم اعدام می‌دهید؟
چرا اینان بعد از این‌که محکومیت زندان خود را می‌گذرانند، نه تنها عوض نشده بلکه بر مواضع سابق خودشان محکمتر می‌شوند؟
عجیب و خطرناک و هشدار دهنده این‌که در این ایام از مسئولان قضایی و امنیتی می‌شنویم که جمعی حتی در اسارت و زندان هم بر موضع مخالفت و اعتراض خود هم‌چنان محکم ایستاده و به هیچ‌وجه حاضر نیستند در شرایط زندان و اسارت هم با شما همراهی کنند!]...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/371cad04-0364-49b5-9529-170b25091547"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات