728 x 90

آخوند جنتی خواهان آتش زدن برجام شد

آخوند جنتی
آخوند جنتی

آخوند احمد جنتی رئیس خبرگان ارتجاع در جمع کارگزاران رژیم سیاست آخوند روحانی در دل بستن به برجام را زیر سؤال برد و گفت:‌ « بدون شک اروپا نیز اگر از آمریکا بدتر نباشد، بهتر نیست؛ زیرا آنها نیز در قضیه برجام تنها اتلاف وقت می‌کنند حتی برخی از همان کشورها از (مجاهدین) هم حمایت به‌عمل می‌آورند و دل‌بستن به اروپا نیز عین سفاهت است.

 

آخوند جنتی افزود: متأسفأنه در قضیه برجام مسئولان کشور ما به توصیه‌های رهبر انقلاب توجه نکردند و امروز نیز نتیجه‌یی نگرفته‌اند. باید از مسئولان گله کنیم که چرا این کار(آتش زدن برجام) را نکردند؛ در نهایت هم باید همین کار را بکنند».

 

آخوند جنتی چندی پیش به فضای حاکم بر جامعه اذعان کرد و گفت: مسأله‌ای که الآن گرفتارش هستیم این است که نابسامانی‌هایی که در مملکت است را به پای رهبری می‌گذارند.

وی که در پنجمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان ارتجاع که روز سه‌شنبه ۱۳ شهریورماه بر گزارشد گفت: ما مسأله‌ای که الآن گرفتارش هستیم این است که نابسامانی‌هایی که در مملکت است را به پای رهبری می‌گذارند، انگار که فعال مایشا در همه امور اقتصادی و اجتماعی و سیاسی رهبری است و مجلس و دولت بیکاره هستند.

 

شکست برجام را بر سر ظریف خراب کردن

جنتی از روی استیصال شکست برجام را بر سر تیم مذاکره‌کننده خراب کرد و گفت: خامنه‌ای در سخنرانی اخیرشان مطرح کردند که تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی خطوط قرمز را در مذاکرات رعایت نکردند و این موضوع هم نشان می‌دهد که ایشان خطوط قرمز را برای آنان مشخص کرده‌اند ما می‌بینیم که آنان به رعایت این موضوع نپرداخته‌اند.

 

اعتماد به شیطان بزرگ اشتباه است

رئیس مجلس خبرگان ارتجاع اضافه کرد: هر چند اروپا اعلام کرده که از برجام خارج نمی‌شود اما الآن در مورد مسائلی مثل قدرت موشکی ما، همان راهی را می‌رود که آمریکا رفته است و در این زمینه پیگیر همان خواسته‌هاست، پس اعتماد به شیطان بزرگ اشتباه است.

جنتی گفت: ضعف مذاکره‌کنندگان و عدم رعایت خطوط قرمز رهبری توسط آنان از یک سو و تلاش عده‌یی برای مرتبط کردن مشکلات این مذاکرات به رهبری از مسائلی است که با آن روبه‌رو هستیم و ترامپ هم به‌دنبال شیطنتهایی است که در حاشیه اجلاس سازمان ملل با آقای روحانی دیدار کند، در حالی که رهبری هم مکرراًً گفته‌اند که هیچ مقامی حق ندارد با دولت آمریکا مذاکره کند و اعضای دولت که به سازمان ملل می‌روند به این رهنمودهای رهبری توجه کنند.

رئیس خبرگان ارتجاع که تنها راه را در نشان‌دادن داغ و درفش می‌بیند در زمینه اقتصادی افزود: رئیس قوه قضاییه باید در این موضوع پیگیر باشد و بدانند که لازم با آن کسانی که متهمان اصلی در این زمینه هستند برخورد شود و آنان را به دست عدالت بسپارند.

جنتی به‌شدت نارضایتی مردم از این حکومت اعتراف کرد و گفت: مردم ناراضی هستند و حق دارند که ناراضی باشند اما ما مسئولان باید طوری عمل کنیم که قلب آنان آرام شود و بتوانند راحت‌تر این شرایط را پشت سر بگذارند و سیاست پولی و ارزی.....
وی در پایان ترس از سرنگونی را به نمایش گذاشت و اضافه کرد: آمریکا و وابستگانش کمر به‌قتل نظام اسلامی بسته‌اند و مسأله براندازی از سوی آنان در حال پیگیری است.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/787ad188-ca68-4612-9086-52a2ba5b148a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات