728 x 90

آخوند جلاد رئیسی، حرفهای آخوند شیاد روحانی را حاشیه‌سازی توصیف کرد

آخوند روحانی و آخوند رئیسی
آخوند روحانی و آخوند رئیسی

با تشدید بحران در رأس نظام، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی حرفهای آخوند شیاد حسن روحانی درباره نمایش مسخره مبارزه با فساد دستگاه قضایی رژیم ـ که پای برادرش نیز در آن گیر افتاده ـ را حاشیه‌سازی توصیف کرد و گفت که گرفتار این حاشیه‌سازیها نخواهد شد.

آخوند رئیسی روز ۲۰ آبان ۹۸ گفت:

«هر کس به‌نام مدیر در جمهوری اسلامی خدمتگذاری می‌کند حقیقتاً باید بداند که بدون هر گونه شائبه‌ای بدون هر گونه فسادی بتواند به مردم خدمت کند دستگاه قضایی هم مصمم است در این راه‌کار را دنبال کند هیچگونه حاشیه و حاشیه‌سازی ما را گرفتار نخواهد کرد،ما هم گرفتار هیچ حاشیه‌سازی نخواهیم شد».

 

آخوند روحانی در روز یکشنبه ۱۹ آبان در سخنرانیش در یزد گفته بود:

«این‌که هنوز بعد از چند سال برای ما روشن نیست اقایی که دو میلیارد و ۷۰۰میلیون پول این مردم را خورد و او را دستگیر کردند و حکم اعدام هم برایش صادر کردند و الآن در زندان است این پول کجا رفت چه کسانی مسئول هستند چرا اونهایی که در این پرونده نقش داشته‌اند برای مردم توضیح داده نمی‌شود؟ من از همه مسئولان می‌خواهم این دو میلیارد و ۷۰۰میلیون را برای مردم شفاف کنند این پول نفت بوده این پول خزانه بوده این پول بیت‌المال بوده».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b93052f9-502e-4764-9b00-5523e36ef039"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات