728 x 90

آخوند ابوترابی خشم‌وکین حکومت آخوندی را از تصویب قطعنامه شورای حکام برملا کرد

آخوند ابوترابی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در تهران
آخوند ابوترابی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در تهران

آخوند ابوترابی امام جمعه خامنه‌ای در تهران روز جمعه ۳۰ خردادماه در تلویزیون شبکه یک رژیم غیظ حکومت آخوندی را از تصویب قطعنامه شورای حکام برملا کرد و گفت:

اولاً استحضار دارید در چند ساعت گذشته نماینده فرانسه از تحویل سند قطعنامه ضدایرانی به دبیرخانه آژانس اطلاع داد در این رابطه چند نکته را متذکر می‌شوم:

-بسیاری از سیاستمداران و اندیشمندان جهان بر این باور هستند همکاری با نهادهای بین‌المللی برای کشورهای جهان سوم هیچ دستاوردی ندارد زیرا این اراده چند قدرت به‌اصطلاح بزرگ هست که از این نهادهای بین‌المللی در جهت بهره‌برداری از منافع نامشروع خود بهره می‌گیرند.

رفتار کشورهای اروپایی شورای حکام این باور را استحکام خواهد بخشید و بستر عدم همکاری ملتها با آژانس و نهادهای بین‌المللی را هموارتر خواهد نمود.

نکته دیگر کشورهای اروپایی و آمریکا فرایند راستی‌آزمایی آژانس را به ابزاری برای فشار سیاسی بر ایران تبدیل نموده‌اند استفاده ابزاری از آژانس اولاً به کاهش اعتبار آژانس می‌افزاید ثانیاً امنیت اروپا را در معرض تهدید قرار می‌دهد!

و نکته پایانی این‌که ایران اسلامی اولاً فراتر از تعهدات خود در حوزه پادمان عمل نخواهد کرد. تجربه گذشته ایران بیانگر این واقعیت است.

ثانیاً قلمرو خود را بر اساس ادعاهای بی‌اساس و بی‌اعتبار سیاسی به روی آژانس باز نخواهد نمود.

ثالثا صدور قطعنامه علیه تهران امید به رسیدن به توافق آژانس با ایران را از بین خواهد برد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7b8d195-6540-4921-85da-0ec4733690ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات