728 x 90

آخوند ابراهیمی: دغدغه این را داریم روزی نیاید که مردم به ما گوش نکنند

آخوند حسین ابراهیمی
آخوند حسین ابراهیمی

آخوند حسین ابراهیمی از آخوندهای باند روحانی نسبت به خیزشها و خشم مردم ابراز نگرانی کرد. وی که با خبرگزاری حکومتی ایلنا مصاحبه می‌کرد گفت: اعتقاد من این است این وضع جامعه که من می‌بینم الآن به مسئولان هیچ اعتمادی ندارند. این بدبینی اگر ادامه پیدا کند من نمی‌دانم که به کجا ختم خواهد شد.

وی ترس و نگرانی خود را از وضعیت رژیم نشان داد و تأکید کرد:‌ همه دغدغه ما آن است که روزی نیاید که مردم به حرف ما گوش نکنند یعنی آن روز روزی است که برای همه مسئولان مصیبت خواهد بود، الآن داریم به آن سمت می‌رویم. یعنی حرکت ما به سمتی است که اعتماد اجتماعی را از دست بدهیم و اگر این سرمایه اجتماعی از بین برود انقلاب ما آسیب می‌بیند. رسیدگی به معیشت مردم اورژانسی است. ما باید این را درمان کنیم. اگر درمان نکنیم هیچ‌کدام از این طرح‌ها نمی‌تواند مشکل مردم را حل کند.

این آخوند حکومتی وضعیت اسفبار رژیم را با زمان شاه سلطان حسین مقایسه کرد و یادآور شد: ناظران در تلوزیون صحبت می‌کنند و می‌گویند دایره نظارت بنده این مقدار است و نمی‌توانم چنین و چنان بکنم. اگر قانون نداریم قانون تصویب کنند، الآن مثل زمان شاه‌سلطان حسین شده است. شاه سلطان حسین خوش‌بین بود، این خوشبینی را باید کم کنیم و به وضعیت فعلی بدبین باشیم و برای مردم کار کنیم و بر بازار نظارت کنیم. مردم معیشت خیلی برایشان مهم است. مردم قدرت خرید ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/472453d7-5c25-41aa-b4e5-4f94174ddeb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات