728 x 90

آخوند آملی لاریجانی: دشمنان در جهت تحریک مردم گام برمی‌دارند

آخوند دژخیم صادق آملی لاریجانی
آخوند دژخیم صادق آملی لاریجانی

آخوند آملی لاریجانی سردژخیم قوه قضاییه با نگرانی از قیامها و خیزشها گفت:‌ دشمنان ما از کوچکترین حادثه در کشور برای رسیدن به اهداف خود بهره‌برداری می‌کنند و در جهت تحریک مردم گام برمی‌دارند.

وی که در جلسه قوه قضاییه رژیم سخنرانی می‌کرد افزود: دشمن دست از دشمنی خود برنداشته و با ابزارهای جدیدتر و تلاش بسیار گسترده‌تر برای از بین بردن نظام به میدان آمده است، «تهاجم فرهنگی» و «ناامیدسازی مردم»، دو پروژه مهم دشمن است که آن را با ابزار گوناگون دنبال می‌کند.

وی ضمن اعتراف به شکست سانسور شبکه‌های اجتماعی گفت: در همین چند ماه اخیر برای ناامیدسازی مردم انواع تلاش‌ها و ابزارها را به کار گرفتند و تمام رسانه هایشان به‌صورت شبانه روزی مشغول بمباران تبلیغاتی و ایجاد یأس در جامعه ما هستند. از هر آنچه که به دستشان می‌رسد به‌نحوی برای تخریب نظام استفاده می‌کنند و متأسفأنه ما هم در تبیین دستاوردها و مقابله با این هجوم رسانه‌ای موفق نبوده‌ایم.: دشمنان ما با نفاق هر چه تمامتر همه... ضعف‌هایی را برجسته می‌کنند که بخش عمده آن ناشی از اقدامات خودشان است.


رئیس قوه قضاییه رژیم به ضعف ولی‌فقیه ارتجاع و نفرت مردم از او اشاره کرد و گفت: «نباید فراموش کنیم که وقتی اعتقاد مردم تزلزل پیدا کند، در واقع رشته‌ای که همه را به هم پیوند داده تهدید می‌شود زیرا هیچگاه اقتدار جمهوری اسلامی، صرفاً مبتنی بر اقتدار اقتصادی و تسلیحاتی نبوده بلکه اصلی‌ترین رکن و وجه تمایز نظام ما با سایر نظامات، همان پیوند معنوی و انسانی بین مردم با یکدیگر و بین ولی‌فقیه و مردم بوده است.»

سردژخیم قوه قضاییه با اشاره تلویحی به شکنجه کارگر نیشکر هفته تو سط دژخیمان وزارت اطلاعات مثل همیشه شکنجه را به شکنجه‌گر مربوطه احاله داد و گفت: ممکن است کارگری متخلف باشد اما به هیچ عنوان برخورد خلاف قانون با او پذیرفته نیست. البته تخلف احتمالی یک بازجو هم نباید به حساب یک مجموعه گذاشته شود؛ گرچه خود دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نیز موظفند از طریق بازرسیها و سایر ساز و کارهای نظارتی از وقوع تخلفات جلوگیری کنند اما به هر حال متهم کردن کل یک دستگاه به‌دلیل اقدام احتمالی یک فرد، شایسته نیست.

وی همچنین در یک فرار به‌جلو و این‌که نباید انتظار داشته باشد که زندان برایش هتل باشد نگرانی خود را از افشاگریهای رسانه‌ها نشان داد و افزود: مجموع برخوردهایی که در رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های دشمن با این موضوع صورت می‌گیرد، حاکی از امارات و قرائنی است که نشان می‌دهد این ماجرا می‌تواند در ادامه پروژه‌های پی‌درپی و تخریبی دشمن علیه نظام باشد. البته ابعاد مختلف این موضوع باید بررسی شود و ما پیش از بررسیها هیچکس را تخطئه و تکذیب نمی‌کنیم.

آملی لاریجانی با اشاره تلویحی به طیف وسیع جوانان که او با عنوان مشتریان خاص نام برد اضافه کرد: اظهارات و واکنشهای دشمن در این قبیل موارد، در داخل کشور نیز مشتریان خاص خود را دارد. اکنون نیز برخی روزنامه‌ها و رسانه‌ها دفاع های نامعقول از افراد می‌کنند و به شایعات علیه نظام دامن می‌زنند. آیا اگر دشمن یک موضوع را در بوق و کرنا کرد، مقتضای امنیت ملی این است که دنباله‌رو او شویم؟

سردژخیم قضاییه با نشان‌دادن چنگ و دندان و تهدید رسانه‌ها از آنها خواست که پیش از آن که مورد برخورد قرار بگیرند، بصیرت لازم را به خرج دهند و از همصدایی با دشمن خودداری کنند.

 

 

بیشتر بخوانید

رژیم ایران، واکنش رئیس قضاییه خامنه‌ای به قیام مردم تهران

به گزارش رسانه حکومتی «الف» ۵تیر ۹۷، آخوند جلاد صادق لاریجانی رئیس قضاییه رژیم ایران در وحشت از بالا گرفتن اعتراضات مردم که از دوشنبه ۴تیر۹۷ در شهرهای مختلف و به‌خصوص بازار تهران در اعتراض به گرانی افسار گسیخته و بالا رفتن قیمت ارز به بالای ۹هزار تومان اوج گرفت، به تهدید و هشدار پرداخت و ضمن اخلالگر خواندن مردم به جان آمده گفت: « به اخلالگرای نظام اقتصادی هشدار می‌دهم که... این کار مجازاتهای بسیار سنگینی دارد».

 

مسأله اقتصاد مسأله اول کشور است

این دژخیم که در به‌اصطلاح همایش سراسری دستگاه قضای رژیم ایران و به‌ مناسبت هفته قضاییه آخوندی صحبت می‌کرد، در مورد وضعیت وخیم اقتصادی و معیشتی کشور گفت: «امروز مسأله اقتصاد، مسأله اول کشور است و دشمن در فکر رخنه کردن از همین منافذ و فشار از طریق مشکلات اقتصادی و ایجاد مشکل در معیشت مردم است.

همه مسئولان در همه رده‌ها، باید متوجه موضوع باشند. مسأله اصلی امروز کمک به تولید و بهبود وضعیت کسب و کار است... در چند روز اخیر تلاطم در بازار سکه، ارز و خودرو و مسکن را دیدید. درست است که یک سری مؤلفه‌های داخلی مانند وجود نقدینگیهای بسیار... در سال ۹۲ قریب ۷۰۰هزار میلیارد تومان و امروز بالای هزار و ۵۰۰هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم وجود دارد».

 

دشمن به‌عملیات روانی امید بسته است

رئیس قضاییه رژیم ایران در وحشت از پیامدهای وضعیت اقتصادی و خطر قیام مردم ادامه داد: « البته مسأله روانی نیز یک مسأله اساسی است. دشمن برای تاثیرگذاری و هدایت کردن نیرویهای خود در درون کشور، فشار می‌آورد و این تخیل نیست بلکه یک امر واقعی است. امروز دشمن امید بسته با ایجاد عملیات روانی در بستر اقتصادی، وضع کشور را به هم بریزد. در همین رابطه روز گذشته برخی راه افتادند و می‌خواستند بازارها را تعطیل کنند».

 

تهدید معترضان توسط رئیس قضاییه خامنه‌ای

آخوند دژخیم آملی لاریجانی سپس به خط‌ و نشان کشیدن برای مردم معترض پرداخت و گفت: «با این‌که به مشکلات اقتصادی و وجود نقدینگی زیاد اذعان می‌کنیم... امروز نیرو های امنیتی چه وزارت اطلاعات و چه اطلاعات سپاه، موظفند اخلالگران در نظام اقتصادی کشور را شناسایی کنند. این کار اخلالگران، خیانت به مردم و کشور است و نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجهی با این مسأله کنار نمی‌آید و قوه قضاییه به‌نحو قاطع با آنها برخورد می‌کند. به اخلالگرا نظام اقتصادی هشدار می‌دهم.... زیرا این کار مجازاتهای بسیار سنگینی دارد. فردا نگویند که اخلال در نظام اقتصادی کشور چنین مجازات سنگینی دارد.

فردا نمی‌توانند عذر بیاورند که قصد ما مقابله نبود. امروز کسی نیست که نداند که اگر در بازار اخلال ایجاد کرد، به تمام امنیت کشور اضرار رساندند. ».

 

رئیس قضاییه خامنه‌ای که از خطر خیزش مردم و سرنگونی نظام پلید ولایت فقیه کاملاً وحشت‌زده شده بود تلاش کرد مردم معترض را با تهدید به اعدام عقب بنشاند، وی گفت: «قوه قضاییه با اقتدار ورود می‌کند و اگر حکم اعدام باشد، اجرا می‌کند و اگر غیر از اعدام نیز باشد، اجرا می‌شود. فردا اگر عده‌یی احضار شدند و مورد تحقیق و رسیدگی قرار گرفتند نگویند که ما نمی‌دانستیم کار ما افساد فی الارض است. اگر اخلال در نظام اقتصادی کشور گسترده باشد، مصداق افساد است. آنهایی که... می‌توانند بازار را متلاطم کنند، حواسشان باشد».

سردژخیم قوه قضاییه:‌ شبکه‌های اجتماعی برای تخریب ارکان نظام، به خدمت (مجاهدین) درآمده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b10f92cc-c041-4063-845d-7d421c585319"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات