728 x 90

آتش زدن و تخریب بنر خامنه‌ای فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی - تخریب نمادهای رژیم ولایت فقیه
فعالیت کانونهای شورشی - تخریب نمادهای رژیم ولایت فقیه

گزارشی از تشدید فعالیت کانونهای شورشی در راستای شعله ورکردن آتش اعتراض و قیام مردم به‌جان آمده علیه رژیم پابگور ولایت فقیه:

 

چهارمحال بختیاری- به‌آتش کشیدن بیلبورد ولی‌فقیه ارتجاع

اعضای کانون شورشی ۹۵۵شهرکرد – استان چهارمحال بختیاری در یک حرکت شجاعانه بیلبورد حاوی تصویر خامنه‌ای جلاد را به‌آتش کشیدند.

 

تخریب بنر خامنه‌ای در اصفهان - قهدریجان

اعضای یکی از کانونهای شورشی قهدریجان از استان اصفهان، در یک اقدام انقلابی بیلبورد حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع را آتش زده تخریب و کردند.

 

 

رژیم آخوندها در پروسه بعد از قیام دیماه ۹۶تا امروز در سراشیب سقوط افتاده و در تمامیت و با تمام دسته‌بندیهایش به‌طور کیفی تضعیف شده است. پروسه ماههای اخیر نشان‌دهنده آن است که این رژیم در مرحله و وضعیت بازگشت‌ناپذیر قرار گرفته است و دیگر شرایط به عقب بر نمی‌گردد و آتش قیامها خاموشی نمی‌پذیرد. رژیم آخوندها برای پاسخ دادن به هر کدام از معضلات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی بایستی راهی را طی کند که نفی موجودیت خودش است لذا در این قیام راه برون‌رفت ندارد. هر گونه راه برون‌رفت «به‌معنی نفی پایه‌ها و موجودیت رژیم ولایت است». هر اقدام جدی و واقعی برای برون‌رفت از دو راه خارج نیست، یا بایستی عقب‌نشینی کند که منجر می‌شود که این رژیم از درون وا برود و سرنگون شود و یا بایستی وارد سرکوب و انقباض بیشتر بشود که کانونهای شورشی به‌عنوان جرقه و آتشزنه قیام وارد کار ‌شوند.

لذا آخوندها و پاسدارانشان از پس این قیام ظفرنمون، هر افت و خیزی هم که داشته باشد برنمی‌آیند، و این مسیری به سوی سرنگونی رژیم ولایت فقیه است.

در نتیجه با گسسته شدن بندهای مماشات آمریکا و اروپا از رژیم ولایت فقیه، وارد دوران آماده‌باش سرنگونی شده‌ایم.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d167c2d-1679-4323-b3e5-8f4095524fb3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات