728 x 90

آتش زدن بنر خامنه‌ای و نمادهای دیکتاتوری مذهبی توسط کانونهای شورشی ایران در تهران بزرگ، شهرری و چابهار

کانونهای شورشی - انهدام تصاویر خامنه‌ای
کانونهای شورشی - انهدام تصاویر خامنه‌ای

گزارشی از انهدام نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی

به‌آتش کشیدن بنر حاوی تصویر خامنه‌ای جلاد در تهران

اعضای کانون شورشی ۱۰۱ تهران در تاریخ نهم دیماه ۱۳۹۷، بنر تبلیغی حاوی تصویر ولی‌فقیه ارتجاع را که در جاده شهریار نصب شده بود طی یک حرکت شجاعانه انقلابی به آتش کشیده منهدم کردند، و از خود یک تراکت با مضمون «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» به‌جای گذاشتند. اعضای این کانون شورشی از عمل خود فیلم تهیه کردند که ضمیمه است.

 

انهدام بنر خامنه‌ای ملعون در خیابان امام رضا - تهران

اعضای کانون شورشی ۱۰۱ تهران همچنین، بنر سپاه پاسداران ارتجاع که حاوی تصویر بزرگی از خامنه‌ای بود را در خیابان امام رضای تهران به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی از خود تراکتی با مضمون «مرگ بر خامنه‌ای – تو دیکتاتور من آرش – آتش جواب آتش» بر جای گذاشتند.

 

شهرری – آتش زدن بیلبورد خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع

در شهرری نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران بزرگ طی یک عمل انقلابی بیلبورد وزارت اطلاعات آخوندی که حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای جلاد بود را به آتش کشیده و فیلمی از عمل شجاعانه خود تهیه کردند که ضمیمه است.

 

انهدام تابلو تصویر خامنه‌ای در چابهار

در چابهار نیز اعضای کانون شورشی ۷۵۰ این شهر اقدام به آتش زدن و انهدام بنر بسیج سرکوبگر که حاوی تصویر بزرگی از ولی‌فقیه ارتجاع بود کردند. اعضای این کانون شورشی تراکتی با مضمون «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» در محل عمل انقلابی خود به‌جای گذاشتند. فیلم تهیه شده توسط این کانون شورشی ضمیمه است.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cbdf2f2-519d-4f3f-910b-31a0167ca925"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات