728 x 90

آتش زدن بنر خامنه‌ای - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

آتش زدن بنر ولی فقیه ارتجاع توسط کانونهای شورشی
آتش زدن بنر ولی فقیه ارتجاع توسط کانونهای شورشی

فعالیت کانونهای شورشی این فروزندگان مشعل قیام هم‌چنان در شهرهای مختلف میهن اسیر ادامه دارد.

 

به‌آتش کشیدن بنر ولی‌فقیه ارتجاع

اعضای کانون شورشی موسی خیابان، در یک عمل شجاعانه بنر بزرگ حاوی تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را به آتش کشیده و فیلمی از عمل انقلابی خود ارسال کردند.

 

 

با گسسته شدن بندهای مماشات و استمالت آمریکا و اروپا از رژیم ولایت فقیه، وارد دوران آماده باش سرنگونی شده‌ایم.

رژیم آخوندها در پروسه بعد از قیام دیماه ۹۶تا امروز در سراشیب سقوط افتاده و در تمامیت و با تمام دسته‌بندی‌هایش به‌طور کیفی تضعیف شده است. پروسه ماههای اخیر نشان‌دهنده آن است که این رژیم در مرحله و وضعیت بازگشت‌ناپذیر قرار گرفته است و دیگر شرایط به عقب بر نمی‌گردد و آتش قیامها خاموشی نمی‌پذیرد. رژیم آخوندها برای پاسخ دادن به هر کدام از معضلات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی بایستی راهی را طی کند که نفی موجودیت خودش است. لذا در این قیام راه برون‌رفت ندارد. هر گونه راه برون‌رفت «به‌معنی نفی پایه‌ها و موجودیت رژیم ولایت است». هر اقدام جدی و واقعی برای برون‌رفت از دو راه خارج نیست، یا بایستی عقب‌نشینی کند که منجر می‌شود که این رژیم از درون وا برود و سرنگون شود و یا بایستی وارد سرکوب و انقباض بیشتر بشود که کانونهای شورشی به‌عنوان جرقه و آتشزنه قیام وارد کار ‌شوند.

لذا آخوندها و پاسدارانشان از پس این قیام ظفرنمون هر افت و خیزی هم که داشته باشد برنمی‌آیند، و این مسیری به سوی سرنگونی رژیم ولایت فقیه است.

 

عبور از مرحله چگونه؟

پاسخ این سؤال را می‌توان از مقاله‌یی با همین نام جستجو کرد در این مقاله توضیح داده شده است که: در روزهای اخیر که سردمداران رژیم تلاش و تقلای زیادی می‌کنند تا وانمود سازند اوضاع حکومتشان عادی است؛ اصلاً تحریمها همان‌طور که لاریجانی گفت، خیلی هم خوب است؛ باعث پیشرفت می‌شود و غیره... ولی این نحوه برخورد با قضیه، سؤالات زیادی را به ذهن متبادر می‌کند از جمله

مثلاًًً این‌که واقعاً از کجا آخوندها این‌طور حرف می‌زنند؟ به‌قول معروف پشتشان به کجا گرم است؟ آیا زیر کاسه نیم‌کاسه‌ای نیست؟ آیا در آن زیرها در حال مذاکرات پنهانی و مخفیانه نیستند؟

اگر چنین چیزی پشت‌پرده در جریان نیست، آیا این شیوه انکار واقعیتها که رژیم در پیش گرفته روی سر خودشان آوار نمی‌شود؟

آیا نیروهای خودش را خام و غافلگیر نمی‌کند؟

و در این شرایط، معادلات سیاسی و اجتماعی ایران به چه صورت رقم می‌خورد؟

چرا که به هر حال، اختلاف بسیار زیادی بین اظهارات سردمداران و مهره‌های رژیم با ارزیابی‌های کارشناسان و رسانه‌های خارجی وجود دارد، علت این اختلاف فاحش چیست؟

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cc0ecc0-1b18-4588-b604-e9c74a076dbe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات