728 x 90

آتش زدن بنر خامنه‌ای در تهران، ارومیه، مشهد و آذربایجان شرقی بمناسبت ۳۰دی، سالروز آزادی مسعود رجوی از زندان شاه توسط کانونهای شورشی

فعالیت کانونهای شورشی در تهران، ارومیه، مشهد و آذربایجان
فعالیت کانونهای شورشی در تهران، ارومیه، مشهد و آذربایجان

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

آتش زدن بنر خامنه‌ای ملعون در تهران – اتوبان افسریه

اعضای کانون شورشی ۹۲۳ تهران در تاریخ بیست و یکم دیماه ۹۷ طی یک عمل جسورانه انقلابی بنر بزرگ خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع را که بر پل عابر پیاده اتوبان افسریه نصب شده بود را آتش زدند. فیلم تهیه شده از این عمل ضداختناق که توسط اعضای این کانون شورشی تهیه شده ضمیمه است.

 

انهدام پوستر خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد در جاده ارومیه - سلماس

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید مظفر واحدی پوسترهای خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز که بر ورودی پل زیرگذر جاده ارومیه سلماس نصب شده بود را به‌آتش کشیدند. این حرکت انقلابی در تاریخ بیست و دوم دیماه ۹۷ انجام شد. اعضای این کانون شورشی تراکتی حاوی جمله « خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست – مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی» را در محل عمل انقلابی خود بر جای گذاشتند. فیلم تهیه شده از این حرکت شجاعانه ضمیمه است.

 

انهدام بنر حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای در مشهد - گلشهر

اعضای کانون شورشی مجاهدین شهید ابوالفضل معروف و محمدرضا عزیزی شرق به‌ مناسبت سالگرد آزادی آخرین دسته از زندانیان سیاسی از زندانهای شاه، طی یک حرکت جسورانه انقلابی بنر تبلیغاتی سپاه جهل و جنایت که حاوی تصویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع بود را که در خیابان حسن جلال آبادی نصب شده بود را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی تراکت حاوی جمله «مرگ بر خامنه‌ای جنایتکار – ۳۰ دی روز آزادی زندانیان سیاسی از زندانهای شاه خائن مبارک باد» را در محل بر جای گذاشتند. فیلم ارسالی از این عمل انقلابی ضمیه است.

 

آتش زدن بنر خامنه‌ای خونریز در آذربایجان شرقی

اعضای کانون شورشی ۷۵۸ آذربایجان شرقی، به‌مناسب سالروز آزادی مسعود رجوی از زندانهای شاه در ۳۰ دی ۵۷، بنر ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی تراکتی حاوی جملات « خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست – ۳۰ دی آزادی مسعود رجوی مبارک باد» را در محل عمل شجاعانه خود به‌جای گذاشتند. فیلم تهیه شده توسط اعضای کانون شورشی ۷۵۸ ضمیه است.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42bef707-4eeb-408c-99a0-0676b778c212"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات