728 x 90

آلبانی شمار مبتلایان به ویروس کرونا را ۴۷۵ و قربانیان را ۲۴نفر اعلام کرد

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

خبرگزاری رسمی آلبانی - آتا روز ۲۶فروردین نوشت: وزارت بهداشت آلبانی روز سه‌شنبه اعلام کرد در ۲۴ساعت گذشته ۸مورد ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده و تعداد کل مبتلایان به ۴۷۵رسیده است. ۲۴نفر تاکنون بر اثر کرونا جان‌ باخته و ۲۴۸نفر بهبود یافته‌اند. وزارت بهداشت آلبانی از مردم خواست تا برای کاهش شیوع ویروس کرونا به رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی ادامه دهند.

 

خبرگزاری رویترز ۲۵فروردین گزارش کرد آلبانی با ورود به دومین مرحله از مبارزه با شیوع ویروس کرونا شروع به استفاده از پهپادهای پلیس برای شناسایی نقض کنندگان مقررات منع ترددات کرده است. دولت هم‌چنین به یک نفر از هر خانواده اجازه داده است بین ساعت ۵صبح الی پنج و نیم بعدازظهر با داشتن اجازه‌نامه آنلاینی به‌مدت ۹۰دقیقه برای مراجعه به بانکها و خرید از داروخانه‌ها و فروشگاهها از خانه خارج شود. وزیر بهداشت آلبانی گفت ما در حال حاضر در مرحله دوم مبارزه با این ویروس هستیم و همزمان با قدمهای جزیی برای کاهش محدودیتهای شدید، باید هشیاری بیشتری داشته باشیم.

رویترز گزارش کرده است اکثر مردم آلبانی از مقررات منع ترددات تبعیت می‌کنند.

 

وزیر کشور آلبانی اعلام کرد: برای افزایش کنترل، هواپیماهای بدون سرنشین هوشمند بکار گرفته شده‌اند که امکان شناسایی افرادی را که تخلف می‌کنند فراهم می‌کنند. ساندر لشای افزود: کاهش محدودیتها به‌معنای افزایش کنترل است. تمدید ساعات مجاز حرکت به‌معنای کنترل بیشتر توسط پلیس است. من می‌خواهم از شهروندان بخواهم درک کنند که افزودن زمان تردد به‌معنای ایجاد فرصتهای بیشتر برای کسانی است که باید به محل کار بروند.

 

آلبانیین دیلی نیوز روز ۲۵فروردین نوشت: ادی راما نخست‌وزیر آلبانی اعلام کرد: از روز شنبه آینده، پروازها برای شهروندان آلبانی که در خارج از کشور گیر کرده‌اند شروع خواهد شد. همه شهروندانی که می‌خواهند از ایتالیا به خانه برگردند، باید بلیط پرواز خود و هتلی را که در آن قرنطینه می‌شوند رزرو کنند. وی افزود برخی از هتلها برای قرنطینه انتخاب شده‌اند و پروازها ابتدا با رم و سپس با سایر کشورها شروع خواهد شد.

 

بالکان وب روز ۲۵فروردین نوشت: دکتر پیپرو متخصص مشهور آلبانیایی ضمن ابراز خوشبینی به آغاز پایان بیماری همه‌گیر کرونا در آلبانی گفت: در این مرحله لازم است وضعیت را بشناسید و نظارت کنید تا شهروندان مقررات تعیین شده توسط دولت را رعایت بکنند. من به همه می‌گویم تا زمانیکه داروی درمان این بیماری و واکسن آن کشف نشده است، تنها گزینه، رعایت ضوابط و مقررات وضع شده از سوی دولت است. این ضروری است که ما ضوابط و مقررات را تحمل کنیم.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f16eb74-5f8e-4bcc-880b-ead48cd9d0dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات