728 x 90

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها از میان رسانه‌های رژیم- ۳۰آبان ۱۳۹۰

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها - رسانه‌های رژیم
گفته‌ها و ناگفته‌ها - رسانه‌های رژیم
شرق: محکومیت جوانفکر به یک سال حبس، جوانفکر امروز در محل روزنامه‌ایران کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند
فرهیختگان: استعفای دسته جمعی هیأت مدیره بانک سامان
ابتکار: نظر مهدوی کنی درباره تغییر ساختار سیاسی کشور: با ساختار فعلی موافقم
قدس: علی مطهری: (اصولگرایان) از چند ماه قبل از انتخابات این موضوع را مطرح کردند که وی (احمدی‌نژاد) به سبب خصوصیاتش برای پست ریاست‌جمهوری مناسب نیست. نظام ریاستی ما اشکال اساسی ندارد بلکه اشکال در عملکرد ماست، مجلس باید استقلال داشته باشد... ، نه این‌که به‌دنبال نظر ولی‌فقیه باشد. سؤال از رئیس‌جمهور اکنون هم حدنصاب لازم را دارد و مشکل از هیأت‌رئیسه است که نمی‌خواهد این طرح بیان شود

قدس: ... یزدی: گروههایی دندان تیز کرده‌اند که باید در قدرت آینده حضور داشته باشند و رسیده‌اند به این نتیجه که باید از راه مجلس حرکت کنند و بعد ریاست‌جمهوری ... ریشه آن به همان جایی برمی‌گردد که ما از آن به‌عنوان رهبر و مؤسس انحراف یاد می‌کنیم و ما از هیچ کس پروایی نداریم و این را به خود رئیس‌جمهور هم گفته‌ایم و می‌گوییم.

مردم‌سالاری: مهدی خزعلی عضو مجلس خبرگان: در اسفند ماه سال گذشته با ...احمدی‌نژاد خلوت کرده بودیم، گفتم رهبر از شما تعریف می‌کند ولی می‌گوید که گاهی هم به حرف من عمل نمی‌کند. گفتم: ...احمدی‌نژاد، آن‌جا شما رئیس‌جمهور نیستی آن‌جا شما شاه هستی! این را به او گفته‌ام.
مهدی طائب: مواضع لیدر جریان انحرافی در دولت واضح است و در کشور کسی جز رئیس‌جمهور او را قبول ندارد.
قدس: محورهای جدید سؤال از احمدی‌نژاد
سیدعماد حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی: یکی دیگر از محورهایی که لازم است دولت نسبت به آن پاسخگو باشد، تخلفات اجرای قانون هدفمندی یارانه‌هاست

شرق: جوانفکر... ، قوه قضاییه را به باد انتقاد گرفت. در نمونه‌ای از این دست یادداشت‌ها سرپرست خبرگزاری ایرنا هفتم مهرماه با درج یادداشت جدیدی در روزنامه‌ایران، ضمن متهم کردن اطرافیان رئیس قوه قضاییه به اطلاع‌رسانی غلط، آیت‌الله آملی لاریجانی را به شکایت تهدید کرد.
جوانفکر، قبل‌تر... تلویحاً تأکید کرده بود که در قبال فساد مالی اخیر، قوه قضاییه و مجلس مقصر بوده‌اند و تقصیری متوجه دولت نیست. 
رسالت: حبیب الله‌عسکراولادی: دشمنان نظام هیچ‌گاه بیکار ننشسته‌اند که ما را نظاره‌ کنند. آنها همانند سال ۸۸ برنامه دارند.
رسالت : سالک سخنگوی جامعه‌ روحانیت مبارز: اختلاف سلیقه موجب خدشه وارد کردن به وحدت می‌شود و در واقع این خرده‌گیریها انسجام درون جامعه را به هم می‌ریزد
در چند روز اخیر در شورای حکام، آمریکا و هم‌پیمانانش تلاش کردند که پرونده‌ ایران را به شورای امنیت بفرستند
رسالت: در شرایط فعلی آمریکاییها در پی آن هستند که ترکیبی از ۳ پرونده هسته‌ای، حقوق‌بشر و تروریسم را با یکدیگر اختلاط کرده و آن را به ابزاری برای تشدید فشار علیه ایران تبدیل کنند.
تصمیم گرفتند با یک سناریو سازی مثلثی تهران را وارد فاز انفعال کنند
قدس: رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس حشمت الله فلاحت:
آمریکا با صدور قطعنامه روز گذشته توانست اجماعی را علیه ایران نشان دهد تا درگام بعدی موضوع را به شورای امنیت ارجاع دهد.
کشورهایی چون روسیه، چین وغیرمتعهدها در قالب بیانیه که جنبه الزام‌آور ندارد حقانیت ایران را مورد تأیید قرارمی‌دهند، اما درقالب قطعنامه که الزام‌آوراست، معمولاً رأی خود را در یک معامله سیاسی به آمریکا و کشورهای اروپایی می‌فروشند.
چین و روسیه از زمانی که به قطعنامه‌ایران برای ارجاع به شورای حکام رأی دادند تا همین الآن و ارجاع گزارش به شورای امنیت در حال انجام همین معامله سیاسی هستند.
روسیه و چین فقط می‌خواستند قیمت رأی خود علیه ایران را افزایش دهند عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان این‌که عدم ارجاع گزارش به شورای امنیت نباید باعث خوش‌بینی ایران شود، گفت: چرا که آمریکائیها سعی دارند مقدمه‌سازی کنند و به‌گونه‌یی هم سعی کرده‌اند تا دیگر کشورها را همراه خود داشته باشند تا یکبار دیگر گزارش شورای حکام در شورای امنیت مطرح شود.
هدف آمریکا شبیه‌سازی پرونده هسته‌یی ایران به عراق است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af6fd96e-6b5d-4173-8630-a5898296b776"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات