728 x 90

ايران اشرف آزادي,اشرف - حمايت بين المللي,كميسارياي

تلویزیون بغداد: نماینده دبیرکل گفت دنبال راه‌حلی باشیم که بر خشونت متکی نباشد

-

مارتین کوبلر،نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق
مارتین کوبلر،نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق
تلویزیون بغداد ۱۴آبان گزارش داد: «دبیرخانه شورای وزیران عراق روز پنجشنبه کنفرانسی با شرکت نماینده ویژه سازمان ملل در عراق برگزار کرد و طی آن موضع دولت عراق درباره حضور سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران در عراق توضیح داده شد.
در مقابل، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق مارتین کوبلر گفت: ”ما به قوانین عراق احترام می‌گذاریم و همزمان در این شرایط در کنار ساکنان اشرف هستیم“. در این کنفرانس مسئولان بین‌المللی و نمایندگان کشورهای اتحادیه اروپا شرکت داشتند.
کوبلر گفت: بدیهی است که هر کسی در خاک عراق سکونت دارد، بایستی از قوانین عراق پیروی کند، ولی همزمان روشن است که همه ما تلاش می‌کنیم یک راه‌حل مسالمت‌آمیز برای این موضوع به‌دست بیاید. بسیار مهم است که همه ما دنبال راه‌حلی باشیم که بر خشونت متکی نباشد و از خشونت دوری کند و هم‌چنین بر اساس انتخاب آزادانه باشد. سازمان ملل در آمادگی کامل است تا با تمام امکاناتش و از طریق کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در این زمینه کمک و حمایت کند. این موضوع در صحنه بین‌المللی نیز بسیار مهم است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a24ac967-34cb-4615-9531-ff706c2d757b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات