728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,يارانه ها,

پاسدار احمدی‌نژاد وقیحانه از مردم خواست ۳ماه از خرید، خودداری کنند

-

پاسدار احمدی نژاد
پاسدار احمدی نژاد
در حالی که سرمداران و کارگزاران رژیم به دزدیهای نجومی و اختلاسهای میلیاردی اشتغال دارند و این روزها یک مورد آن رسوایی عالمگیر شده است، پاسدار احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور دیکتاتوری آخوندی، وقیحانه از مردم خواست طی ۳ماه از خرید، خودداری کنند.

احمدی‌نژاد که در سفرش به همدان سخنرانی می‌کرد، با تکرار دروغهای شاخدار و دعاوی مسخره در مورد رونق اقتصادی و جذب سرمایه بعد از اجرای طرح ضد‌مردمی یارانه‌ها، مدعی شد:
بخشی از دعاوی مسخره پاسدار احمدی‌نژاد در همدان:
«باید هوشیار باشید، می‌خوان بازار رو به هم بزنن، می‌خوان عدم تعادل ایجاد کنند تا بتونن جیب ملت رو خالی کنند، مردم رو از تلاش سازنده اقتصادی مأیوس بکنند، هر روز یه تلاطم، هر روز یک موج هر روز یک شایعه از بیرون و داخل، من می‌خوام خواهش کنم، از ملت عزیز یادتون هست شبی که قرار بود هدفمند‌کردن اجراء بشود بنده به‌عنوان کوچک شما خواهش کردم که تا یک مدتی مراجعه نکنید به بازار، این پولها را از بانک برندارید، بذارید ما بازار رو مدیریت کنیم، کنترل کنیم، تا اجحافی به مردم انجام نشود، خب بزرگواری کردید شما ملت، توجه کردید، عمل کردید، گام اول به خوبی برداشته شد، امروز می‌بینم که بعضیها سازمان‌یافته و با برنامه می‌خوان کاری کنند که جیب ملت رو به بهانه‌های گوناگون خالی کنند. من می‌خوام مجدداً خواهشم رو تکرار کنم، یه مقدار، تا سه ماه دست نگهدارین، اون چیزی که نیاز فوری نیست فعلاً نخرین، اون کالاهایی که الآن در زندگی ضروری نیست فعلاً مراجعه نکنین، اجازه بدید که ما این طرح عظیم رو با تدبیر جلو ببریم تورم ما خوشبختانه از این ماه کاهشی شد»

رئیس‌جمهور رژیم آخوندی در بخش دیگری از اظهارات خود، درباره گران شدن سکه ناشی از بحران و ورشکستی اقتصادی رژیم، افزود:
«اما، بعضی از، دشمنان و بعضی از بدخواهان می‌خوان کاری کنند که این شیرینی عظیم رو به کام ملت تلخ کنند، دارند هر روز فضا‌سازی می‌کنند، اطلاعات غلط می‌دن، بازار رو تحریک می‌کنند، سعی می‌کنند انحراف در بازار به‌وجود بیارن، خب قیمت سکه در جهان بالا رفته است، سکه مگر چقدر است، چقدر ما سکه نیاز داریم؟ مگه سکه خوردنی‌ست. به خدا، اگر این زشت کاریها و خود خواهیها نباشد، قیمت ارز باید پایین بیاد، الآن یک دلار آمریکا در اقتصاد ما به‌اندازه ۹۰۰تومن هم نمی‌ارزه اما وارد می‌شن، هر چه بانک مرکزی میریزه، میخرن، هی فضا‌سازی می‌کنن، هی میگن قیمت ارز باید بالا برود، چرا؟ برای این‌که می‌خوان بهم بزنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bc5806d-c0be-4834-8987-9ebfe75b4053"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات