728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,دخالت رژيم در سو

واکنش رژیم آخوندی به برملا شدن رسوایی ایجاد مجتمع نظامی در یکی از فرودگاههای سوریه

-

رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندی
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندی
سخنگوی وزارت‌خارجه دیکتاتوری آخوندی در واکنش به برملا شدن رسوایی ایجاد مجتمع نظامی در یکی از فرودگاههای سوریه به‌منظور کمک برای سرکوب قیام مردم توسط دیکتاتوری بشار اسد، به انکار آن پرداخت و گفت:
«این خبر از همان فضاسازی‌هایی است که می‌خواهند مرتباً نسبت به وضعیت منطقه یک تصویر جعلی درست کرده و پای کشورهای مختلف را به ایجاد اختلاف‌ها و تنشهای منطقه‌یی باز کنند؛ چنین مسأله‌یی صحت ندارد».

تلاش سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم برای انکار این اقدام دیکتاتوری آخوندی در حالی است که یک رسانه حکومتی فاش ساخت، رژیم به درخواست احمد داوود اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، برای دست برداشتن یا کاهش حمایت از بشار اسد جواب رد داده و گفته است از دیکتاتور سوریه تا آخر حمایت خواهد کرد.

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در بخش دیگر از اظهارات خود، در پاسخ به سوالی پیرامون دستگیری شماری از عوامل رژیم در جمهوری آذربایجان گفت:
«اگر موضوعات مختلفی ممکن است برای اتباع 2کشور اتفاق بیفتد باید با درایت رسیدگی کرد و به آن بپردازیم که مانع از گسترش روابط خوب دو کشور نشود... همه مسائل توسط سفارتخانه‌ها و بخش کنسولی وزارت‌خارجه قابل پیگیری است و هیچ مانعی نمی‌تواند برای روابط 2کشور ایجاد کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9795b2ef-4f38-4a7f-9715-34660a7886f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات