728 x 90

توپ باران كردستان توسط رژيم,دخالت رژيم درعراق,

دیدار کمیته‌ی پارلمانی عراق از مناطق مرزی اقلیم کردستان

-

خبرگزاری کردی پیامنیر
خبرگزاری کردی پیامنیر
کمیته‌یی از پارلمان عراق فدرال از بخشی از مناطق مرزی اقلیم کردستان که طی چند هفته‌ گذشته هدف آتش توپخانه‌یی ایران قرار گرفته، دیدار کردند. خبرگزاری پیامنیر (بارزانی) ۳۰تیر - هیأتی از پارلمان عراق فدرال به‌ سرپرستی حسن سنید، رئیس کمیته‌ امنیت و دفاعی و با همراهی جمعی از نمایندگان پارلمان اقلیم کردستان روز پنجشنبه از مناطق مرزی اقلیم که هدف آتش توپخانه‌یی دولت ایران قرار گرفته است، بازدید و با مقامات محلی و مردم دیدار و گفتگو کردند.
لانه‌ محمد، نماینده‌ مجلس عراق از ائتلاف فراکسیون‌های کردستان و عضو این هیأت، در گفتگو با خبرگزاری پیامنیر گفت: به‌منظور پیگیری این مسأله روز پنجشنبه از شهر مرزی چومان بازدید کرده و ضمن گفتگو با مقامات، تحقیقاتی نیز صورت گرفت. سپس از نزدیک مناطق مرزی را مشاهده‌ و با مردم آواره در مورد وضعیت زندگیشان بحث و گفتگو انجام دادیم.
وی افزود: این کمیته‌ گزارشی را در مورد توپ‌باران مناطق مرزی اقلیم کردستان به مجلس نمایندگان و حکومت عراق فدرال ارائه خواهد داد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a95dab6e-f9f8-49d1-a84a-cd2119c9a78e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات