728 x 90

حمله به احمد ي نژاد,شقه دروني رژيم,

همه نزدیکان پاسدار مشایی در معرض بازداشت قرار می‌گیرند

-

پاسدار مشایی و حمید بقایی معاون اجرایی پاسدار احمدی نژاد
پاسدار مشایی و حمید بقایی معاون اجرایی پاسدار احمدی نژاد
به گزارش فرارو ۲۳ تیر به‌نقل از روزنامه حکومتی اعتماد نوشت: ”حمید بقایی به جلسه دیروز هیأت دولت نرفت و عدم تأیید و تکذیب خبر بازداشت وی از سوی دیگر اعضای کابینه سبب شد تا شایعه بازداشتش که چند روزی است بر سر زبانها افتاده بیش از پیش تقویت شود.

جلسه دیروز هیأت دولت ۲ غایب ویژه داشت؛ یکی اسفندیار رحیم‌مشایی بود که ۲ماه است در این جلسات حضور نمی‌یابد و دیگر حمید بقایی، معاون اجرایی و سرپرست دفتر احمدی‌نژاد و یار قدیمی مشایی. غیبت این ۲ دوست قدیمی اما تفاوتی بزرگ داشت و آن این‌که نیامدن مشایی به استمرار غیبتش تعبیر شد و عدم حضور بقایی به تقویت شایعه بازداشتش.

اگر شایعه بازداشت بقایی - معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری صحت داشته باشد وی پنجمین یار اسفندیار رحیم‌مشایی و البته نخستین عضو کابینه است که در کمتر از ۱ماه گذشته به اتهام ارتباط با جریان خاص بازداشت شده است. اهمیت صحت خبر بازداشت بقایی به‌عنوان یکی از اعضای کابینه به ۲ دلیل است؛ یکی نادیده گرفتن خط قرمز محمود احمدی‌نژاد و دومی نزدیک شدن موعد برخورد با مشایی.

پیش از بقایی، محمدشریف ملک‌زاده، علی‌اصغر پرهیزکار، علیرضا مقیمی و آزاده اردکانی که به ترتیب دبیری شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، روسای مناطق آزاد اروند و ارس و مدیریت موزه ملی را برعهده داشتند و از منصوبان مشایی در دولت هستند یکی پس از دیگری از نیمه دوم خرداد امسال به جمع ۲۲ بازداشت شده جریان خاص پیوستند.

سابقه آشنایی و همکاری افراد مذکور با رئیس دفتر احمدی‌نژاد به دهه ۷۰ و ریاست مشایی بر رادیو پیام باز می‌گردد که با مهاجرت مشایی به معاونت فرهنگی- هنری شهرداری تهران در زمان احمدی‌نژاد به شهرداری رفتند و در دولت نهم نیز به‌دنبال ریاست مشایی بر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری راهی این سازمان شدند و در دولت دهم به سمت‌های ذکر شده دست یافتند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d0e2714-fa96-4894-b378-8f874cc1a600"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات