728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

دروغسازی آشکار و «دو طبقه» رژیم از نمایش سخیف مزدوران نیروی قدس و اطلاعات آخوندی در زمینهای اشغال شده اشرف

-

سیرک مشترک خامنه ای - مالکی در بخش اشغالی اشرف
سیرک مشترک خامنه ای - مالکی در بخش اشغالی اشرف
درحالیکه نمایش سخیف مزدوران نیروی تروریستی قدس و اطلاعات آخوندی در روز جمعه ۱۶اردیبهشت در زمینهای اشغال شده اشرف، با شکست و فضیحت روبه‌رو شده است، حکومت آخوندی در یک دروغسازی آشکار و «دو طبقه» در تلویزیون رژیم از تظاهرات «هزاران نفر» در «دومین روز پیاپی» در مقابل اشرف خبر داد:
ادعای مطلقاً دروغ تلویزیون رژیم، درحالی است که نمایش سفارت آخوندی در همان روز جمعه نیز چند ساعتی بیشتر نپایید. فضیحت به حدی بود که مزدوران ساندیسی حتی در خواندن پلاکاردهای ساخته شده توسط سفارت رژیم هم درمانده بودند و آنها را سروته و معکوس نصب کردند.

شبکه‌های تلویزیونی رژیم هم که برای رنگ و لعاب دادن به سیرک سفارشی از شب قبل بسیج شده بودند، در صحنه‌هایی که نشان دادند به ناگزیر کسادی و مسخرگی آن را برملا کردند:
به‌دنبال شکست و فضیحت نمایش سفارت آخوندی، برخی از رسانه‌های عربی از دعوا و درگیری بین مزدوران ساندیسی و عوامل سفارت رژیم بر سر پرداخت نشدن پول شرکت در این نمایش خبر دادند.

الملف نوشت: تعدادی در دیالی نسبت به آن‌چه که آن را شانه خالی کردن طرف سازماندهنده تظاهرات در اطراف کمپ اشرف، نسبت به وعده‌هایش مبنی بر پاداش ۵۰ دلار به هر تظاهر کننده، می‌نامیدند، دست به اعتراض زدند. یکی از آنها به نام ابو احمد المعموری گفت: از ما خواستند که برای تظاهرات به این‌جا بیاییم و خواستار بیرون کردن مجاهدین خلق از عراق بشویم، و به ما قول دادند در پایان تظاهرات و قبل از این‌که سوار اتوبوس بشویم، به هر تظاهر کننده مبلغ ۵۰ دلار بپردازد، بعد به ما گفتند که در مسیر برگشت و در داخل اتوبوس این مبلغ را بین ما توزیع می‌کنند، ولی احساس کردیم که ما را بازی می‌دهند، چون دیدیم که تعداد کمی از افراد سریعاً این پول را گرفتند، به همین دلیل قبول نکردیم که قبل از این‌که هر کدام از تظاهر‌کنندگان مبلغ مشخص شده را دریافت کند، از این‌جا برویم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bfd365b-b1a8-478f-9b20-ceeed41e6e6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات