728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

اطلاعیه خانواده‌های مجاهدین ساکن اشرف در سوئد در مورد جنایت خامنه‌ای و مالکی در اشرف

-

حمله جنایتکارانه نیروهای تحت امر مالکی به‌ اشرف
حمله جنایتکارانه نیروهای تحت امر مالکی به‌ اشرف
... ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون...
مپندارید آنان‌که در راه خدا کشته می‌شوند مردگانند بلکه آنان زندگانند و نزد پروردگارشان رزق و روزی دارند. بله، «اینان دل به دریا افکنانند، به پای دارنده آتشها... ، زندگانی دوشادوش مرگ، پیشاپیش مرگ، که تباهی از درگاه بلند خاطرشان شرمسار و سرافکنده می‌گذرد».
19فروردین ۱۳۹۰ برابر با هشتم آوریل ۲۰۱۱ جمعه خونین، حماسه‌ای دیگر از سلسله حماسه‌های مجاهد خلق، خون جاری و مداوم در تاریخ معاصر ایران.
درود بی‌کران به روان پاک شما شهیدان مجاهد که در ادامه قریب نیم قرن مبارزه بی‌امان و بی‌فترت در مقابل شاه و شیخ، از احمد رضایی تا مهدیه مددزاده، هرگز پشت به دشمن ننمودید و میدانهای رزم و مجاهدت برای آزادی را خالی نگذاشتید.
به واقع این میزان از صداقت و پاکبازی و حل‌شدگی در آرمان آزادیخواهی را با چه کلامی می‌توان بیان کرد، درود خلق و خالق بر شما باد.

هموطنان عزیز،
یکبار دیگر نوری مالکی جنایتکار این آلت دست حقیر ولی‌فقیه ارتجاع در جهت استجابت از ”توافقات دوجانبه“ که از سوی خامنه‌ای دیکته شده، با تهاجم سنگین و مسلحانه به مجاهدین بی‌سلاح اشرف، جنایتی شنیع آفرید و به جان فرزندان بی‌دفاع ما افتاد.
از نظر مردم ایران و به تبع آن خانواده‌های مجاهدین اشرف، سکوت و بی‌عملی از جانب آمریکا به‌عنوان فرمانده نیروهای اشغالگر عراق که با فرد فرد فرزندان و اقوام ما در اشرف قرارداد حفاظت در برابر خلع‌سلاح امضا نموده، کاملاً ناموجه و غیرقابل توجیه می‌باشد و چیزی جز چراغ‌سبز به این کشتار سبعانه تعبیر نمی‌شود، مفهوم این سکوت به‌خصوص در شرایطی که سیاست کثیف مماشات و دخیل‌بستنهای خائنانی هم‌چون محسن کدیور و همپالکی‌هایش در حفظ و ابقای نام مجاهدین در لیست بی‌اعتبار تروریستی در شرف از هم پاشیدن است، از وضوح بیشتری برخوردار می‌گردد. ایالات متحده نباید بیش از این از تعهدات بین‌المللی خود سرباز زند.
مسئولیت هرگونه تعدی و تعرض به ساکنان اشرف که توسط نوری مالکی و در اجرای منویات خامنه‌ای انجام می‌شود، بیش و پیش از هر عنصر دون‌پایه‌ای که به‌عنوان مجری، این جنایات را انجام دهد، به عهده دولت ایالت متحده آمریکا می‌باشد، ما از دولت آمریکا می‌خواهیم که به تعهدات و مسئولیتهای بین‌المللی خود عمل نماید.
به خامنه‌ای هم می‌گوییم هر چه در چنته داری به میدان بیاور، هر شناعتی می‌توانی انجام بده اما بدان که دردی از دردهای بی‌درمان رژیمت در ایران درمان نخواهد شد و مردم ایران در خیابانها و میدانها و کوچه‌ها با فریاد مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر اصل ولایت فقیه جواب ترا خواهند داد و رژیم جهل و جنون و جنایت تو را به زیر حواهند کشید.

خانواده‌های مجاهدین ساکن اشرف
سوئد - 20فروردین ۱۳۹۰ (9آوریل ۲۰۱۱)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc5762bf-0dcf-48e8-b12e-fcd940a8dfbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات