728 x 90

قيام تا پيروزي - فراخوان خروش بهمن 89,

ابراز وحشت پاسدار قاسمی ازانعکاسات گسترده قیام ۲۵بهمن

-

پاسدارقاسمی
پاسدارقاسمی
پاسدار سعید قاسمی از سرکردگان تروریسم صادراتی رژیم و از مهره‌های جلاد اطلاعات آخوندی، طی سخنانی در جمع شماری از مزدوران سپاه و بسیجی با خشم و سوزش از گزارشهای رسانه‌های جهان مبنی بر تظاهرات دهها هزار نفره ضدحکومتی در ایران گفت:
(می گویند) «ده‌ها هزار نفر آمدند توی خیابان‌ها! این حرفها کدام است؟ بالاخره نوادگان رجوی و زندانیها را که سرجمع کنید، یک رقمی می‌شوند و در این تهران مسموم شده باید بیایند و یک عرض اندامی کنند».

این سرکرده سپاه در دوران جنگ ضدمیهنی خطاب به مزدوران وحشت‌زده رژیم گفت:
«امروز.. باید به نبرد داخل شهرهایتان تن بدهید و بروید آموزش جنگ شهری ببینید».

وی کارگزاران رژیم و از جمله گرداننده رادیو تلویزیون حکومتی را به‌خاطر شعله‌ور شدن مجدد قیام مردم مورد حمله قرار داد و افزود: «رسانه‌ها و تلویزیون ما هم گیج گیج و با فوتبال و فیلم‌های مزخرف و با غفلت ایجاد کردن، در کار استحمار و خر کردن ما هست و می‌بینید که همه خیلی سریع یادشان می‌رود، بدم نمی‌آمد شما را به خیابان می‌بردم. هنوز گرد و غبار فتنه سال گذشته را حتی در خانواده‌های خودمان هم می‌بینیم».

پاسدار قاسمی در یک سخنرانی دیگر که توسط خبرگزاری حکومتی فارس منتشر شده، با ابراز وحشت در مورد قیام 25بهمن گفت: «... شعارهایی که سر می‌دادند هیچ‌کدام در جهت حمایت از انقلاب مردم مصر و تونس نبود، بلکه شعارها پیوسته علیه کلیت نظام اسلامی بود»...

این مهره وزارت اطلاعات با یادآوری هشدار خامنه‌ای در قم مبنی بر این‌که « ”ممکن است در‌ آینده حوادثی از این قبیل رخ دهد و هنوز فتنه به پایان نرسیده است“ تصریح کرد: «ما باید با آمادگی، خود را برای حملات بعدی دشمن آماده کنیم».

پاسدار قاسمی در بخش دیگری از سخنرانی خود، درباره تشدید شقه در رأس دیکتاتوری آخوندی گفت: «از صدا و سیما انتظار داشتیم تا صحنه‌ای که مردم با چوب در راهپیمایی 22بهمن 89 به‌دنبال آقای هاشمی رفسنجانی می‌دویدند را نشان دهد، آقای هاشمی 5دقیقه بیشتر نتوانست به راهپیمایی بپردازد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2dc0bd10-ff35-4acf-8e7f-65405e1e85a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات