728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

لرد کینگ خواستار برعهده گرفتن حفاظت اشرف توسط نیروهای آمریکا شد

-

لرد کینگ
لرد کینگ
لرد کینگ عضو مجلس اعیان انگلستان و از اعضای کمیته پارلمانی بریتانیایی آزادی ایران طی مقاله‌ای که در هیل، روزنامه رسمی کنگره آمریکا درج شده است، خواستار برعهده گرفتن حفاظت اشرف توسط نیروهای آمریکا در عراق شد و آن را گامی برای مقابله با نفوذ دیکتاتوری آخوندی در عراق دانست.

لرد کینگ در این مقاله با اشاره به مذاکرات کشورهای 5+1 با رژیم آخوندی در ژنو پیرامون جاه‌طلبیهای هسته‌ای رژیم، می‌نویسد: آمریکا با فشار چالش سیاست خارجی دیگری مواجه است که به‌سادگی نمی‌تواند نسبت به آن درنگ کند. اولویت اول، تأسیس یک دولت اتحاد ملی در عراق است که مرهون ایران نباشد…
لرد کینگ می‌افزاید: موضوع این است که چگونه با مخالفان تهران، اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران، در عراق رفتار می‌شود. تهران ما به ازاء حمایت از مالکی در نزاع سیاسی کنونی، به‌دنبال تعرض دیگری در اشرف است، فشار مالکی علیه اشرف ‌نشانه خوبی از تبعیت او از رژیم ایران است. گزارشهای معتبری وجود دارد که طی سفر مالکی به تهران در ماه اکتبر، سعید جلیلی، مشاور شورای عالی امنیت ملی ایران صریحاً مالکی را موظف به اجرای اقدامات سرکوبگرانه جدیدی علیه ساکنان اشرف کرد. این باید یک زنگ خطر برای همه ما باشد.
عضو مجلس اعیان انگلستان با یادآوری نقش اشرف به‌عنوان سدی در مقابل دخالتهای رژیم در عراق و صدور بنیادگرایی به این کشور می‌نویسد: آمریکا باید حفاظت از اشرف را از سر گیرد. این یک امر انسانی و یک گام سیاسی سنجیده در مقابله با نفوذ تهران در عراق است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/155aaea5-3fe7-4030-8bf9-89dc25fa3546"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات