728 x 90

16آذر - روز دانشجو,

فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت ۱۶آذر «روز دانشجو»

-

تظاهرات 16 آذر - آرشیو
تظاهرات 16 آذر - آرشیو

یک هفته اعتراض با شعار «مرگ بر اصل ولایت‌ فقیه» - «زنده‌باد آزادی»


هموطنان عزیز!
جوانان قیام‌آفرین ایران!
دانشجویان مبارز و مجاهد!
در آستانه 16آذر، روز دانشجو، سازمان مجاهدین خلق ایران، به روانهای پاک شهیدان دانشجو که در راه آزادی و مبارزه با دو دیکتاتوری شاه و شیخ جان باختند، درود می‌فرستد و دانشجویان و دانش‌آموزان و جوانان اشرف‌نشان و قیام‌آفرین را به یک هفته اعتراض و تظاهرات علیه دیکتاتوری آخوندی فرامی‌خواند.

خامنه‌ای و گماشته هزارتیر او در برابر خشم و نفرت متراکم مردم و وضعیت انفجاری جامعه، در گرداب بحرانهای فزاینده بیرونی و درونی، تنها راه را در تشدید سرکوب و خفقان و انقباض هرچه بیشتر حاکمیت برای جبران طلسم درهم‌شکسته ولایت ‌فقیه یافته و با سیاستهای ضدمردمی مانند طرح حذف یارانه‌ها فشار بر توده مردم را روزبه‌روز بیشتر می‌کند.

در برابر این دشمن ضدبشری، تنها راه رهایی، همانا پایداری اشرف‌نشان و عزم راسخ انقلابی برای سرنگونی فاشیسم مذهبی است.

در آستانه 16آذر، روز دانشجو، بپاخیزید و با شعار «مرگ بر اصل ولایت‌ فقیه» و «مرگ بر خامنه‌ای» فریاد «آزادی» را طنین‌افکن کنید.
با توطئه و اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای تعطیل کردن دانشگاهها و تحمیل خواستهای ارتجاعی و سرگوبگرانه مقابله کنید.

در همسبتگی با کارگران، معلمان، پرستاران و پزشکان و دیگر اقشار به‌جان آمده مردم و با حمایت از حرکتهای اعتراضی خانواده‌های شهیدان زندانیان سیاسی، اعتراضهای ضدحکومتی را گسترش دهید.

16آذر، روز دانشجو، میعادگاه دیگری برای خیزش انقلابی دانشجویان و دانش‌آموزان و همه فرهنگیان و دانشگاهیان و جوانان آزاده و اشرف‌نشان ایران، در برابر دیکتاتوری آخوندی و به زیر کشیدن تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای و دیگر مظاهر پلید ولایت‌ فقیه و فاشیسم مذهبی است.


سلام بر خلق – سلام بر آزادی
نابود باد رژیم ضدبشری آخوندی
درود بر رجوی
سازمان مجاهدین خلق ایران
اول آذر 1389
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d8a2181-ee4f-4483-aa26-006adab83425"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات