728 x 90

شقه دروني رژيم,

فعال شدن پرونده مهدی هاشمی به‌منظور فشار بر رفسنجانی

-

رفسنجانی و خامنه ای
رفسنجانی و خامنه ای
خامنه‌ای به‌منظور فشار بر رفسنجانی پرونده مهدی هاشمی پسر او را به‌منظور دستگیری در صورت بازگشت به ایران فعال کرده است.

سایت حکومتی شبکه ایران نوشت: اگر‌چه برخی اخبار پیرامون فشارهای پشت پرده برای عدم رسیدگی به این پرونده و عدم محاکمه مهدی هاشمی منتشر شده اما فعالان سیاسی معتقدند با توجه به خواست گسترده افکار عمومی برای وقوع این مساله و رسیدگی به اتهامات و جرایم او، به‌محض حضور مهدی هاشمی در ایران شاهد برگزاری دادگاه او نیز خواهیم بود.

این منبع به‌نقل از آخوند حسن نوروزی قاضی دادگستری رژیم در مشهد می‌نویسد: در صورتی که قاضی دادگاه مهدی هاشمی ‌باشم، خواستار پاسخگویی وی در مورد اقداماتی که به نفع دولت انگلیس و آمریکا تمام شد، خواهم بود. وی گفت ”برهم زدن امنیت عمومی“ و ”تشویش اذهان عمومی“ از دیگر جرم‌های پسر آقای هاشمی است که به‌خاطر آنها وی را محاکمه خواهد کرد.
هم‌چنین آخوند موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون حقوقی قضایی رژیم گفت: در صورت وجود مستندات، باید بدون در نظر گرفتن جایگاه و انتسابات خانوادگی متهم تصمیم گرفته و رأی نهایی صادر شود.
این منبع به‌نقل از آخوند سلیمان ذاکر عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس رژیم نوشت: هر متهمی که حکم جلبش صادر شده باید طبق مقررات زمینه دستگیری وی فراهم شده و به اتهاماتش رسیدگی شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cc00bfb-c2cb-478f-aee8-6ebc0564381a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات