728 x 90

-

دوچرخه‌سواری زنان و آواز خواندن در کنار پل خواجو از مهمترین مشکلات پلیس اصفهان است

-

پل خواجو
پل خواجو
وظیفه پلیس در نظام ولایت سفیانی، حفاظت از فرهنگ آخوندی و سرکوب نقض‌کنندگان قوانین ارتجاعی است که برای حفظ این نظام منحوس ساخته شده است. به قول دادستان جنایتکار تهران، پلیس برای حفظ جان مردم آموزش ندیده است.

خبرگزاری حکومتی ایلنا: سرهنگ جهانگیر کریمی‌گفت: به‌دنبال دریافت شکایات و نارضایتی‌های مردمی در مورد اختلاط دختر و پسر و ایجاد مزاحمت که در اثر آوازخوانی عده‌یی در کنار پلهای تاریخی پدید می‌آمد، طرح ساماندهی در این مکانها در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او افزود: نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش مردم را جزو وظایف ذاتی خود می‌داند و به همین خاطر با هر موضوعی که مخل نظم امنیت بوده و آسایش شهروندان را سلب کند، برخورد خواهد کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که پلیس با اصل آوازخوانی مخالفتی ندارد، تصریح کرد: هرچند که آوازخوانی در کنار پلهای تاریخی ریشه در تاریخ و فرهنگ شهر اصفهان دارد اما عدم ساماندهی و کنترل آن باعث شده تا موجب سدمعبر، اختلاط دختر و پسر و اعمال خلاف شئونات ملی و اسلامی در این مکانها شود که یقیناً این‌گونه اعمال در شان مردم بافرهنگ و هنرپرور اصفهان نیست.
سرهنگ کریمی تاکید کرد: لازم است تا مسئولان و سازمانهای متولی نسبت به ساماندهی این پدیده اقدام کنند.

این مقام انتظامی با بیان این‌که دوچرخه‌سواری بانوان، سگ‌گردانی در خیابان و پاسوربازی در پارکها نیز جزو مصادیق بارز جرم محسوب می‌شوند، گفت: فرماندهی انتظامی با این‌گونه مصادیق برخورد قانونی می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8fe3d5c4-d32d-4b08-935d-33268de92bd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات