728 x 90

درگذشت مرضيه,

تسلیت پهلوان مسلم اسکندر فیلابی و مهین مشکین فام به‌مناسبت درگذشت خانم مرضیه

-

مرضیه بانوی هنر ایران
مرضیه بانوی هنر ایران
نام نیکو گر بماند زآدمی              به کزو ماند سرای زرنگار
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران
 درگذشت اسطوره هنر ایران خانم مرضیه را به شما و رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی (سردار بزرگ) و سرداران و مبارزان میهنمان در اشرف و تمام میهن‌پرستان هنر دوست ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

خانم رجوی، وقتی خانم مرضیه آه و ضجه مادران و پدران و خانواده‌های ایرانی را که در غم فرزندان بیگناهشان به دست دژخیمان حکومت فاشیست دینی ملاها شنید، وقتی عقب افتادگی فرهنگی و اقتصادی و مسیر روبه زوال زندگی مردم را دید، وقتی جنایات فاشیسم دینی ملاها از زندان و شکنجه و اعدام و سنگسار را دید، به‌دنبال سنگری استوار و محکمی می‌گشت که از آن طریق دینش را به مردم ایران و آزادی و آزادی آنها از چنگال آخوندهای بی‌وطن ادا کند، که صدق و فداکاری تمام عیار فرزندان ایران در کسوت مجاهدین خلق را شناخت و از طریق آنها به شورای ملی مقاومت ایران پیوست و در شهر اشرف مستقر شد تا تمام توشه ۶۰سال هنر و نیکنامی خود را در خدمت آزادی مردم ایران بگذارد.

احساس مسئولیت در قبال آزادی مردم ایران و حمایت از مبارزان آزادیخواه ملزم به شناخت کامل تمام مکاتب سیاسی نیست، هر انسان شجاع و آزاده‌ای با احساس مردم دوستی و میهن‌پرستی در هر کسوت و هرمقام و منصبی می‌تواند از مبارزان آزادیخواه خود برای مبارزه با ملاهای غارتگر حمایت کند و در تاریخ ایران مثل مرضیه جاودانه شود. تاریخ قاضی بسیار خوبیست.

یاد و خاطره خانم مرضیه برای آزادیخواهان ایران جاودان خواهد ماند. یادش گرامی و راهش پر ره رو باد

مهین مشکین فام و مسلم اسکندر فیلابی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45f9e705-fdbb-47d2-a4d4-74281fa1bd14"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات