728 x 90

شقه دروني رژيم,

اذعان نایب‌رئیس خبرگان ارتجاع به شقه مرگبار در راس نظام

-

آخوند محمد یزدی
آخوند محمد یزدی
آخوند محمد یزدی، نایب‌رئیس خبرگان ارتجاع، در مصاحبه با رسانه‌های رژیم به شقه مرگبار در راس نظام اذعان کرد و در مورد انتخاب ‌خامنه‌ای طلسم‌شکسته به‌عنوان ولی‌فقیه ارتجاع و مخالفت با این مسأله گفت: مخالفت داشتن، یک مسأله و فکر تشکیل شورای رهبری، مسأله‌ای دیگر است که پیشتر از طرف آقای هاشمی سرچشمه گرفته بود و در این رابطه، همان زمان، اکثر اعضای جامعه مدرسین مخالفت کردند. در حال حاضر هم که دوباره آقای هاشمی این مباحث را مطرح می‌کند، باز هم ما مخالفیم و بعداً هم مخالف خواهیم بود. به این علت که مسأله تشکیل شورای رهبری مبنای فقهی و علمی ندارد، بلکه مبنای روشنفکری دارد، چون یک مجتهد هیچ‎وقت نمی‌تواند مقلد باشد و با نظر شورایی بحث کند.
آخوند یزدی در پاسخ به این سؤال که علت طرح چنین مبحثی از سوی رفسنجانی، ناشی از چه مسأله‌ای ا‎ست؟ گفت: رفسنجانی کمی کلی‌گراست و همین مسائل سبب می‌شود بحثهایی را برای خود پیش بیاورد. در جریان فتنه، سران فتنه به پشتیبانی آقای هاشمی خیلی کارها کردند و آقای هاشمی اساساً یک نوع تفکر داشته و دارد که هیچ ربطی به جامعه مدرسین ندارد.
آخوند یزدی علت عدم شرکت در اجلاسیه خبرگان ارتجاع را در سال قبل اختلاف با رفسنجانی نامید و گفت: عدم حضور بنده به علت اختلاف با آقای هاشمی بود… آقای هاشمی یک‎ سری مسائلی را مطرح کرد که از دید ما دست سوم و چهارم بود، بنده گفتم آقای هاشمی، هیچ تعارفی نداریم، این سخنان بیانش در مدرسه درست است، ولی شما باید فاصله‎تان را با رهبری کم کنید، فاصله شما با رهبری زیاد است، در این شرایط اگر شما فاصله‎تان را با رهبری کم کنید، به‎خصوص در جلسه و قبل از نطق‎تان، حتماًًًًً می‌توانید جلسه را خوب اداره کنید و بنده با توجه به ارتباطی که با اعضا دارم و گفتگوهای تلفنی و حضوری، پیش‎بینی می‌کنم جلسه فردا خالی از تشنج نخواهد بود؛ به این دلیل که شما با رهبری فاصله گرفته‎اید و در حقیقت یک نوع برداشت‎هایی از این فاصله و سکوت‎تان شده. شما در نطق افتتاحیه، فاصله‎تان را با رهبری کم کنید.
آخوند یزدی سپس به موضوع رحیم مشایی، رئیس‌دفتر پاسدار احمدی‌نژاد پرداخت و در ارتباط با درخواست دیدار وی گفت: خود آقای احمدی‎نژاد به بنده و آقای جنتی پیشنهاد کردند که شما که این‎قدر از آقای مشایی انتقاد می‌کنید، بگذارید یک جلسه بیاید پیش شما، آقای جنتی در همان جلسه بلافاصله در حضور آقای احمدی‎نژاد گفتند که یعنی ما هم این بدنامی را پیدا کنیم که با آقای مشایی ملاقات کرده‎ایم؟ ما اصلاً آقای مشایی را قبول نداریم که درخواست ملاقات بکند، یعنی به ما تهمت ملاقات با فلانی بخورد؟ آقای مشایی این‎قدر پیش ما مردود است که حاضر نیستیم با وی ملاقات کنیم. آخوند یزدی در ادامه گفت: البته مشایی آدمی است که از پول و موقعیت استفاده می‌کند و بر این تصور است که با این کارها می‌تواند رئیس‌جمهوری آینده شود؛ بنده همین‎جا به شما می‌گویم، در آینده اگر آقای مشایی به‎عنوان رئیس‌جمهوری مطرح شود، اولین تشکلی که رسماًًًًًًًًًً و صریحاً مخالفت خواهد کرد، جامعه مدرسین است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/925dc4be-cfeb-4896-96a7-7ef37b140f81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات