728 x 90

سنگسار,

کارزار بین‌المللی برای نجات جان سکینه محمدی

-

تظاهرات مقاومت علیه سنگسار در برلین
تظاهرات مقاومت علیه سنگسار در برلین
سکینه محمدی آشتیانی، ۴۳ساله، مادر دو فرزند، محکوم به سنگسار می‌باشد. ۱۷شخصیت بین‌المللی از فرانسه و سایر نقاط جهان فراخوانی برای نجات جان وی و محکوم کردن رژیم وحشی ایران روی اینترنت گذاشته‌اند. متن این کارزار روی وبسایت «قانون بازی»، مجله اینترنتی متعلق به برنارد هانری لوئی، یک فیلسوف فرانسوی گذاشته شده است.
قریب‌الوقوع بودن سنگسار این زن، در اوایل ماه ژوئیه علنی شد و باعث خشم بین‌المللی گشت. از آن پس یک کارزار گسترده بین‌المللی روی اینترنت به جریان افتاده است.
وب‌سایت یک سرمایه‌دار کانادایی به نام هدر رایزمن، تاکنون چندین هزار امضا جمع‌آوری کرد‌ه است. تظاهرات در سراسر جهان علیه این حکم وحشیانه برگزار شده است. تصاویر تجمع ایرانیان در کشورهای جهان، مانند آکسیونی که در تورنتو برگزار شده، روی اینترنت گذاشته شده است. با وجود این که حکم اعدام به تعویق افتاده، ولی شمارش معکوس برای سکینه ادامه دارد.
فراخوانی برای برگزاری تظاهرات گسترده در ۲۸اوت روی اینترنت گذاشته شده است. این فراخوان به برگزاری تظاهرات در ۱۰۰شهر جهان علیه سنگسار دعوت می‌کند. فرم هماهنگی برای این تظاهرات و نام شهرهایی که تظاهرات در آن برگزار می‌شود، روی اینترنت گذاشته شده و مستمراً به روز می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9eac56c-6f0c-422c-8731-09b90adee3d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات