728 x 90

-

پیام پروفسور استیون اشنیبام، وکیل خانواده‌های مجاهدان اشرف در آمریکا به ساکنان اشرف

-

پروفسور استیون اشنیبام، حقوقدان و وکیل خانوادههای مجاهدان اشرف
پروفسور استیون اشنیبام، حقوقدان و وکیل خانوادههای مجاهدان اشرف
پروفسور استیون اشنیبام، حقوقدان و وکیل خانواده‌های مجاهدان اشرف در آمریکا، در پیامی به‌مناسبت سالگرد حمله ۶ و ۷ مرداد گذشته به اشرف، گفت: این مسئولیت ما خواهد بود که حتی زمانی که برای برداشتن برچسب تروریستی کار می‌کنیم، هم‌چنان از امنیت و سلامت ساکنان اشرف با بیشترین توانمان حفاظت کنیم. به‌زودی شما را خواهم دید.
وی گفت: سلام به دوستانم در اشرف. دو سال پیش شما را دیدم. مناسبت خوبی بود و می‌دانم یک سال است که از حمله غم‌انگیز به اشرف در تابستان گذشته توسط نیروهای عراقی می‌گذرد. از آن زمان ما پیشرفتهای خوبی داشته‌ایم. از پیشرفتهای خوب این‌که اخیراً تصمیم دادگاه استیناف آمریکا از حوزه کلمبیا پیشنهاد می‌کند در آینده نزدیک امکان این را داشته باشیم که برچسب مضحک تروریستی را از سازمان مجاهدین برداریم. البته نگرانی تیم حقوقی ما امنیت و سلامتی شما ساکنان اشرف است. ما تلاش کرده‌ایم مطمئن شویم که در دولت آمریکا و هم‌چنین در دولت عراق همه آگاه باشند که حوادث تابستان گذشته نمی‌توانند تکرار شوند و این عمل توسط عراق نقض قوانین بین‌المللی است. تأسف آور بود که ایالات متحده برای مداخله در این وضعیت کار کمی‌کرد. ما امیدواریم مقامات عراقی و آمریکایی درک کنند که این حوادث قابل تکرار نیست و اگر تهدیدی صورت بگیرد، طبق حقوق بین‌الملل عواقب جدی خواهد داشت. این عمل به‌لحاظ حقوقی، اخلاقی نظامی غیرقابل قبول است و این مسئولیت ما خواهد بود که حتی زمانی که برای برداشتن برچسب تروریستی کار می‌کنیم، هم‌چنان از امنیت و سلامت ساکنان اشرف با بیشترین توانمان حفاظت کنیم. به‌زودی شما را خواهم دید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b9eb946-672c-4fb9-adfd-4fb0d2f85fc6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات