728 x 90

حمله به اشرف,

واکنش هراس‌آلود سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم علیه مجاهدان اشرف

-

سخنگوی وزارت خارجه آخوندها -مهمان پرست
سخنگوی وزارت خارجه آخوندها -مهمان پرست
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی، در واکنشهایی هراس آلود و پی درپی در کنفرانس خبری خود، وحشت دیکتاتوری آخوندی را از مقاومت و مجاهدان اشرف برملا کرد.
توجه شما را به فضای ترس آلود کنفرانس خبری وزارت‌خارجه رژیم و یاوه‌های مهمانپرست، جلب می‌کنیم:

سوال: در خبرها منعکس شده بود اخیراً گروهک منافقین در مرزهای کشور عراق همراه نیروهای اشفالگر آمریکایی هنگام ورود زائران ایرانی به کربلا آنها را مورد تفتیش قرارمی دهند و انگشت نگاری می‌کنند. در عین حال پرسشنامه‌هایی می‌دهند که آنها پرکنند، دستگاه دیپلوماسی کشور در این رابطه چه واکنشی دارد؟

مهمانپرست: ببینید پرونده جنایات گروهک منافقین سیاهتر از آن است که کسی بخواهد ازش دفاع کند. هیچ کدام ازکشورها حتی کشورهای غربی که به‌رغم شعارهای خودشان متاسفانه از گروههای تروریستی حمایت می‌کنند و به آنها پناه می‌دهند، درمواجه حضوری نمی‌توانند از جنایات تروریستی این گروهک دفاع کنند ضمن این که این گروهک با اقدامات خودش علاوه بر صدماتی که بر مردم کشورما وارد کرده است، صدمات فراوانی به مردم عراق وارد کرده است و به‌صورت یک مشکل جدی برای امنیت عراق درآمده است. با توجه به اخباری که منتشر شده است و این که پادگان اشرف به دست نیروهای عراقی سپرده شده است, انتظار ما این است که خواسته ملت، دولت و مجلس عراق برای بیرون راندن گروههای تروریستی از این کشور هر چه سریعتر انجام شود. طبق قانون اساسی دولت عراق, فعالیت گروههای تروریستی در این کشور ممنوع است و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد اخراج اعضای این گروهک تروریستی ازخاک این کشور باشیم چون صدمات زیادی به مردم ایران و عراق وارد کرده است.

سوال: در مورد اقدامات یک جانبه اتحادیه اروپا برای تحریم, می‌دانیم به تازگی محموله تجهیز نیروگاه بوشهر در آلمان متوقف شده است, آیا صحت دارد یا نه؟ مسئولان اعلام کرده‌اند که نیروگاه بوشهر در شهریورماه عملیاتی می‌شود. با توجه به این تحریمها و توقیفها آیا این تاریخ صحت دارد و این کار انجام می‌شو‌د یا نه؟ سؤال دوم این است که مقامات عراق هم اعلام کردند که سران گروهک منافقین را دستگیر می کنند, ایران برای پیگیری این امر چه تمهیداتی را اندیشیده است؟

مهمان پرست: در رابطه با نیروگاه بوشهر همان‌طور که قبلا اعلام کردیم, تقریبا ساخت نیروگاه به اتمام رسیده است و در تاریخی که گفته شده است این نیروگاه افتتاح خواهدشد. در رابطه با اقدامی هم که برخی از کشورها بخواهند انجام بدهند برای اخلال در این کار, فکر می‌کنم این اقدام آنها تاثیری نخواهد داشت و از نظر دولت روسیه, از نظر دولت جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان هم این اقدامات بی‌تاییر است و می‌تواند ذهنیتی را نسبت به آینده ایجا د کند. نیروگاه بوشهر تقریبا کارهای عملیاتی‌اش به اتمام رسیده است و مراحل آزمایش‌های خودش را طی می‌کند ودرشهریورماه هم انشاءالله افتتاح خواهد شد. بحث منافقین هم اشاره کردم آن چیزی که خواست دولت ما است و خواست ملت ما است این است که بابد با توجه به جنایاتی که منافقین انجام دادند و در ایجاد نا امنی‌هایی که در مرزهای ایران و عراق داشته‌اند و خساراتی که به مردم عراق وارد کرده‌اند هم خواست مجلس عراق است هم خواست دولت عراق است که آنها باید از آن کشور بیرون انداخته شوند و مقدمات این کار آغاز شده است. امیدواریم که هر چه سریعتر این مسأله اتفاق بیفتد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/443de3a1-9885-4fe3-9d3e-d1b54f8dfde7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات