728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

تظاهرات حامیان مقاومت در کانادا، علیه اعدام زندانیان سیاسی و اعتراض به توطئه خامنه‌ای ـ مالکی

-

تظاهرات حامیان مقاومت در اتاوا
تظاهرات حامیان مقاومت در اتاوا
تظاهرات هواداران مجاهدین و مقاومت ایران در اتاوا
خانواده‌های مجاهدین اشرف و هواداران مقاومت ایران در اتاوا در مقابل پارلمان کانادا دست به تظاهرات زدند و صدور حکم اعدام برای زندانیان سیاسی و خانواده‌های اشرفیان و ادامه سیرک خامنه‌ای – مالکی در مقابل اشرف را محکوم کردند.

در این تظاهرات که همزمان با چهار خرداد سالگرد شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران برگزار شد، تظاهرکنندگان یاد این شهیدان را گرامی داشتند. آنهایی که به قول پدر طالقانی راه جهاد را گشودند این تظاهرات به همین مناسبت با سرود چهار خرداد آغاز شد.
در این تظاهرات هواداران مقاومت عکسهای شهدای حمله جنایتکارانه جولای گذشته به اشرف و زندانیان سیاسی اعدام شده توسط رژیم آخوندی و هم‌چنین عکسهایی خانواده‌های مجاهدین اشرفی که رژیم تبهکار آخوندی حکم اعدام آنها را صادر کرده است در دست داشتند.

درپایان تظاهرکنندگان عکسهای خامنه‌ای و مالکی را پاره کردند. این تظاهرات مورد توجه گسترده شهروندان کانادایی قرار گرفت. تظاهرات امروز با اجرای دستجمعی سرود قسم به پایان رسید.

تظاهرات حامیان مقاومت و هواداران مجاهدین در ونکوور
ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت یک آکسیون اعتراضی در مقابل گالری هنر ونکوور کانادا بر گزار کردند.
هموطنانمان در حالیکه عکسهایی از شهدای اشرف و زندانیان سیاسی و هم‌چنین خانواده‌های مجاهدین محکوم به اعدام را در دست داشتند به شدت صدور جابرانه این احکام و اعمال فشار و شکنجه روانی علیه ساکنان اشرف توسط دولت مالکی مزدور و به دستور خامنه‌ای جلاد را محکوم کردند.

آنها خواهان لغو احکام اعدام و آزادی تمام زندانیان سیاسی گردیدند.
هواداران مقاومت هم‌چنین سالگرد شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق و یارانشان در ۴ خرداد توسط رژیم ستم شاهی را گرامی داشتند و بر ادامه راه آن عزیزان تاکید نمودند.
در این تظاهرات که مورد استقبال شهروندان کانادایی قرار گرفت ایرانیان آزاده با، شعار‌هایی هم‌چون توطئه مالکی خامنه‌ای علیه شهر اشرف محکوم است، اشرف سلامت می‌کنیم جان را فدایت می‌کنیم. مرگ بر دیکتاتور از اشرف تا تهران… حمایت خود را از دلاوران شهر شرف اعلام نمودند و عکس‌های مالکی مزدور و خامنه‌ای جنایتکار را پاره پاره و لگدمال کردند.

تظاهرات هواداران مجاهدین و مقاومت ایران در مونترال
هواداران مجاهدین و مقاومت ایران در مونترال در میدان فیلیپ در مرکز شهر مونترال دست به تظاهرات زدند و با در دست داشتن عکسهای خانواده‌های اشرفیانی که رژیم آخوندی حکم اعدام برای آنها صادر کرده است و زندانیان سیاسی اخیرا اعدام شده توطئه‌های ننگین باند تبهکار خامنه‌ای – مالکی را محکوم کردند. تظاهرکنندگان با شعارهای محکم جنایات رژیم ولایت‌فقیه و ادامه سیرک خامنه‌ای مالکی در مقابل درب ورودی اشرف که تنها نشانه استیصال رژیم درمانده آخوندی است را محکوم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1262e5e9-70aa-43e3-825e-ae4cf7a7d56e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات