728 x 90

انتخابات عراق,

سایت نویسندگان برای آزادی: آیا مالکی و باندش از مجازات فرار خواهند کرد؟ …

-

کتاب من اجل الحریه
کتاب من اجل الحریه
سایت نویسندگان برای آزادی مقاله‌یی تحت عنوان ”آیا مالکی و باندش از مجازات فرار خواهند کرد؟ چه کسی قبول می‌کند که او یک دور دیگر نخست‌وزیر گردد؟“ به قلم عبدالکریم عبدالله را منعکس کرده که در آن آمده است:

نباید فراموش کنید که از مالکی بپرسید چرا مسئولان فاسد حکومت خود را پنهان می‌کند؟ و چرا وقتی که مسئولیت و وظیفه و امانتی که بر دوش تو به‌عنوان نخست‌وزیر قرار داده شده اقتضاء می‌کند که آنان را افشا کنی و به‌دست عدالت بسپاری چرا تنها به تهدید آنها اکتفا می‌کنی؟! لیکن همواره دزد خودش داد می‌زند که مرا بگیرید، مالکی به امانت خیانت کرد کما اینکه وزاریش نیز چنین کردند و آنها نیز از او مدرک و سند دارند که می‌توانند با افشای آنها مالکی و باند وی را به اتهام دزدی و فساد و بسیاری اتهامات دیگر مورد پیگرد قرار دهد.

در ادامه این مقاله آمده است: کسی که اطلاعاتی را که شیخ صباح الساعدی با کانال ماهواره‌ای نیل با سند و مدرک را دید و شنید می‌داند که مالکی و باند وی چه جنایاتی را علیه عراقیان مرتکب شدند و چه میزان دزدی و اختلاس کردند و بر روی جنایات سرقت اموال عمومی سرپوش گذاشته و از دزد ها حمایت کردند و از بسیاری پرونده‌ها برای باج‌گیری و تهدید دیگران به منظور ماندن بر سر حکومت سوء استفاده کردند.
آیا هیچ عراقی هست که قبول کند که اینها و در راس آنها اقا و معلمشان و کسی که به آنان جادوگری را یاد داد و بر فساد و جنایاتشان سرپوش گذاشته است یعنی مالکی، در بروند؟ و ایا عراقی ممکن است قبول کند که این دزد و این رئیس دزدان برای دور دیگری نخست‌وزیر گردد تا دزدیهای بیشتری بکند و بر دزدیها و دزدان بیشتری سرپوش بگذارد؟!.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e635147c-f86e-4a4d-b245-63d873b6f97b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات