728 x 90

انتخابات عراق,

اتهام تقلب به ایاد علاوی، دلهره و پریشانگویی فرقه‌گرایی است

-

دکتر ایاد علاوی
دکتر ایاد علاوی
مرکز اطلاع رسانی الملف، در مقاله‌یی با عنوان ”علاوی و نمونه تحریک کننده آن“ نوشت: اتهام تقلب زدن به علاوی انسان را دچار شوک می‌کند، چطور می‌تواند یک نفر اپوزیسیون یک رژیم باشد و دست به تقلب هم بزند؟

فرقه‌گرایی دچار دلهره و بی‌تابی شده است، زیرا که می‌بیند مسلمانان شرق و غرب بر علیه آن هستند و از زیانهایش میکاهد. در عراق، ایران، سوریه، مصر و یمن نیروهای دموکراتیک با رژیمها و گروههای فرقه‌گرای محافظه‌کار رویارویی می‌کنند و به‌جای برنامه‌های عقب برنده و از هم دریدن صفوف و از بین بردن کشور و ادامه سوء استفاده‌های مذهبی و حکومتی، آنها را به محاصره در آورده و انرژی و توان خود را برای پیشروی حتی یک اینچ و شعله و نور امیدی برای اعراب و مسلمین و همه بشریت به‌کار می‌گیرند. لیکن در عراق نبرد وحشتناک و پر سروصدای غیرمنتظره‌ای بود. در این کشور که نیروهای فرقه‌گرا به قدرت رسیدند و پنداشتند که تا ابد بر کشور حاکمیت خواهند کرد از رو گردانی مردم از آنها جا خوردند و دیدند که مردم حتی در اردوی خودشان و حتی در دستگاههای نظامیشان هم به آنها رای نمی‌دهند!

در پایان این مقاله آمده است: برای ما فرصتی جز رویارویی با آنها و شکست دادنشان باقی نگذاشتند تا به این وسیله بتوان زیانهایشان را بر خلقها کمتر کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e05435d-d779-48d8-af0d-5655eb6095ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات