728 x 90

انتقال اجباري اشرف,

ایرانیان آزاده، نسبت به توطئه مشترک اطلاعات آخوندی و کمیته سرکوب علیه مجاهدان اشرف تظاهرات کردند

-

تظاهرات حامیان اشرف در برلین- آرشیو
تظاهرات حامیان اشرف در برلین- آرشیو
به‌دنبال توطئه‌های تروریستی و صحنه‌سازیهای مزدوران رژیم آخوندی، با همکاری کمیته سرکوب اشرف و دولت عراق، ایرانیان آزاده و خانواده‌های مجاهدان اشرف در انگلستان، برای دومین روز پیاپی، در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد، دست به تظاهرات زدند. تظاهر کنندگان خواستار مداخله فوری دولت انگلستان و سازمانهای بین‌المللی برای جلوگیری از این اقدامات سرکوبگرانه شدند.

روز جمعه 30 ام بهمن ماه، ایرانیان آزاده و خانواده‌های اشرفیان در برلین برای حمایت از قهرمانان شهر اشرف و محکوم کردن توطئه مشترک وزارت اطلاعات آخوندی و کمیته سرکوب اشرف وابسته به نوری مالکی، دست به تظاهرات زدند. حامیان مقاومت ایران که در مقابل دفتر سازمان ملل متحد، در برلین تجمع کرده بودند، خواستار مداخله فوری دولت آلمان برای جلوگیری از این توطئه‌های ضدانسانی شدند.

همزمان، چند هیأت از خانواده‌های اشرفیان با مراجعه به وزارت‌خارجه آلمان و دفاتر سازمانهای حقوق‌بشری در برلین، از آنها خواستار اقدامات سریع برای جلوگیری از تکرار فجایعی مانند ششم و هفتم مرداد ماه امسال شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63f6e00e-1661-43a2-b1d7-a60b7811d3d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات