728 x 90

-

جمعیت دوستداران عراق، با قیام قهرمانانه مردم ایران اعلام همبستگی نمود

-

قیام حق طلبانه مردم ایران,حمایت نیروهای آزادیخواه جهان قرار میگیرد
قیام حق طلبانه مردم ایران,حمایت نیروهای آزادیخواه جهان قرار میگیرد
جمعیت دوستداران عراق با صدور بیانیه‌یی اوجگیری قیام قهرمانانه مردم ایران علیه دیکتاتور فاشیستی آخوندی را تبریک گفت و با مردم ایران اعلام همبستگی نمود.
در این بیانیه خطاب به «برادران مقاومت ایران» آمده است: ما برادران شما در جمعیت دوستداران عراق به شما در اثبات حق و آزادی برای ملت شریفتان به دست قهرمانان مقاومت تبریک می‌گوییم. هم‌چنین دستگیریهایی را که حاکمان ستمگر علیه برادران و خواهران ما اعمال کرده‌اند محکوم می‌کنیم. قهرمانانی که رو درروی ظالمان کینه توز ایستاده‌اند. ما عموم مردم و کادرهای جمعیت دوستداران عراق شما را در سختیها و خوشیها پشتیبانی می‌کنیم و از خداوند عزو جل می‌خواهیم که شهدای شما را در بهشت برین خود جای دهد و مجروحینتان را شفا بخشد. و شما را در نبرد علیه کفر و ستم پیروز کند. خدا بزرگتر و برتر از حاکمان زشت خو و خوار و ذلیل ایران است.

دبیرکل جمعیت دوستداران عراق هم‌چنین به‌مناسبت سال نو میلادی پیام تبریکی برای ساکنان اشرف فرستاد. در این پیام به امضای جانشین دبیرکل این جمعیت ابوکرار آمده است: به خواهران و برادران قهرمان، سال 2010 را به شما تبریک می‌گویم و آرزومندم که اوقات خوبی همراه با رفاه در کشورتان ایران عظیم داشته باشید و از خداوند قادر می‌خواهم که شما را بر قوم ظالمان پیروز گرداند. انشاءالله سال خوبی برای شما باشد و شما را در این سال در کشور مادریتان ببینم که در بالاترین مدارج قرار گرفته باشید و همه خواهران و برادرانمان در مقاومت در یک صف واحد باشند ّ سلام مرا به تمامی خواهران و برادران عزیزم برسانید. برایتان آرزوی خیر و موفقیت دارم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9677baac-a02d-4046-bb16-ac73ed6f1bc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات