728 x 90

درگذشت منتظري,

ابراز وحشت آخوندهای نمایش جمعه از خیزش عمومی مردم

-

تظاهرات ضدحکومتی در جریان تشییع آیت الله منتظری, توجه وسیع  ناظران را جلب کرده است
تظاهرات ضدحکومتی در جریان تشییع آیت الله منتظری, توجه وسیع ناظران را جلب کرده است
نمایندگان ولی‌فقیه ارتجاع در نمایش جمعه شهرهای مختلف، به تهدید و خط و نشان کشیدن برای مردم به‌خاطر تظاهرات بر علیه ولی‌فقیه ارتجاع در جریان مراسم تشییع جنازه آقای منتظری پرداختند.

آخوند نکونام امام جمعه رژیم در گلپایگان گفت: در روزهای اخیر فتنه‌هایی که در قم و اصفهان صورت گرفت، برخی افراد دنبال سوژه هستند و به هر بهانه‌ای جمع می‌شوند و شعار علیه نظام و ارزشها می‌دهند. مقابله با این هنجارشکنان وظیفه کسانی است که به بصیرت رسیده‌اند و اسلام به این افراد نیاز دارد.

آخوند شبستری امام جمعه رژیم در تبریز گفت: متاسفانه در هفته‌ای که گذشت، درگذشت آقای منتظری بهانه‌ای به دست عده‌ای مغرض و غافل داد که جریان‌هایی را در شهر قم به وجود آوردند. این عده که قداست‌شکنی می‌کنند با کل نظام مشکل دارند و به اینها هشدار می‌دهم که از عاشورا عبرت گرفته و خیال نکنند که کارهای آنها بی‌پاسخ می‌ماند.
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس که اظهارات آخوند محمدی امام جمعه همدان را منعکس کرده، نوشت: محمدی با اشاره به مراسم تشییع جنازه منتظری و سردادن برخی شعارهای ساختارشکنانه از سوی اغتشاشگران افزود: به‌طور قطع کسانی که در شهر مقدس قم اقدام به‌سر دادن شعارهایی علیه رهبری کردند، همان‌هایی هستند که در روز عاشورا در مقابل امام معصوم ایستادند و با وی جنگیدند.

آخوند محمدی هم‌چنین با ابراز وحشت از تبدیل شدن عزاداری امام حسین به خیزش مردم علیه حکومت آخوندی افزود: دشمنان اسلام به دنبال این هستند که عزاداری‌های اباعبدالله‌الحسین (ع) را از درون تهی کنند، امروز تمام برنامه‌ریزی دشمن معطوف گرفتن روح موجود در عزاداریها است. وی افزود: به نظر می‌رسد دشمن در رسیدن به اهداف خود تا حدودی موفق شده چرا که امروز شاهد حجم وسیعی از عزاداریها برای سالار شهیدان هستیم بدون آن که به خوبی از فلسفه قیام عاشورا به منظور اجرایی کردن آن در جامعه مطلع باشیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d562865c-46e0-459a-bf12-2ea4d9c7449c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات