728 x 90

شكنجه در نظام پليد ,

یورش وحشیانه دژخیمان به زندانیان بند 4 زندان گوهردشت

-

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد:
صبح روز سه‌شنبه 24آذرماه، ده‌ها تن از عوامل سرکوبگر زندان گوهردشت کرج، طی یک حمله وحشیانه، زندانیان سیاسی و سایر زندانیان بی‌دفاع بند 4 این زندان را مورد اذیت و آزار قرار دادند.
مزدوران رژیم با ایجاد فضای رعب و وحشت، زندانیان را به اجبار از سلولها بیرون کشیده و به‌رغم سرمای شدید به محل هواخوری بردند.
این یورش وحشیانه به دستور علی حاج کاظم، سر دژخیم زندان گوهردشت، و توسط دیگر مزدوران این زندان به نامهای کرمانی، فرجی، مرادی و سمیعی صورت گرفت. مزدوران همراه با سگهایشان تمام وسائل شخصی زندانیان را تخریب کرده یا با خود بردند.
عمده زندانیان بند4 از زندانیان سیاسی هستند که منصور اسانلو، رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، علی صارمی، سعید ماسوری، افشین بایمانی، ارژنگ داودی، علی معزی، هود یازرلو، میثاق یزدان‌نژاد، محمد‌علی منصوری، شیرمحمد رضائی و منصور رادپور از آن جمله‌اند.
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت افزود:
مقاومت ایران، عموم سازمانها و مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر، به ویژه کمیسرعالی حقوق‌بشر ملل‌متحد و گزارشگر « شکنجه و سایر رفتار و مجازاتهای ظالمانه و تحقیر‌آمیز» را به محکوم کردن اوضاع وحشتبار حقوق‌بشر در ایران فرا می‌خواند و خواستار اقدامهایی فوری و لازم‌الاجرا جهت توقف این روند جنایت بار علیه زندانیان به ویژه زندانیان سیاسی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a1bd56b-64e0-45e8-b3b8-34d9321ce27b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات