728 x 90

شقاوتها در كهريزك,

جرئیات جدیدی از قتل مرموز پزشک شکنجه‌گاه کهریزک

-

جنایتکاران: رادان و حسین فدایی عاملان شکنجه و تجاوز در کهریزک
جنایتکاران: رادان و حسین فدایی عاملان شکنجه و تجاوز در کهریزک
جزئیات جدیدی از قتل پزشک بازداشتگاه مخوف کهریزک که توسط باندهای جنایتکار ولی‌فقیه صورت گرفته، فاش گردید.
به نوشته سایت نوروز، تیم ترور و تهدید قوه قضاییه و نیروی انتظامی رژیم، مانع از کالبد شکافی جسد رامین پور اندرزجانی شدند و وی را در فضای به شدت کنترل شده دفن کردند.
بنا‌به همین گزارش، این دکتر وظیفه تعدادی از قربانیان شکنجه در بازداشتگاه کهریزک را ویزیت کرده بود، از جمله این قربانیان شهید محسن روح الامینی است که دو روز قبل از شهادت توسط این پزشک وظیفه ویزیت شده و وی از ابعاد بلایایی که بر سر وی آمده بود، مطلع گشته بود.
این گزارش حاکی است، او هم‌چنین پس از شهادت روح الامینی، یک هفته بازداشت می‌شود تا اعلام کند که روح الامینی به علت ابتلا به مننژیت فوت کرده است؛ درحالیکه گزارش مستند پزشکی قانونی علت فوت را اصابت ضربه به‌سر وی عنوان کرده بود.
درادامه این گزارش آمده است: پوراندرزجانی، بعد از انتشار گزارش پزشکی قانونی به قید ضمانت آزاد می‌شود، اما چندین بار توسط بازرسی کل ناجا، دادسرای نظامی و شورای انتظامی پزشکی قانونی کشور مورد بازجویی قرار می‌گیرد و به علت آگاهی کامل از جزئیات آنچه که در کهریزک اتفاق افتاده بود از طرف افراد ناشناس بارها برای عدم انتشار حقایق این بازداشتگاه تهدید می‌شود تا مبادا دخالت مستقیم سران نظامی و قضائی کشور را در این بازداشتگاه فاش کند.
این گزارش می‌افزاید: «پوراندرزجانی، اتفاقات کهریزک را قبل از مرگ، برای عده معدودی از دوستانش بیان و در عین حال نسبت به امنیت جانی خود نیز اظهار ترس می‌کند تا اینکه ناگهان خبر مرگ او منتشر می‌شود.
با اینکه علت مرگ پوراندرزجانی، سکته قلبی عنوان شده، با اینحال به خانواده او اجازه کالبدشکافی داده نمی‌شود و مراسم تشیع جنازه وی نیز تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد؛ به‌طوری که بسیاری از دوستان نزدیک این دکتر وظیفه جرات حضور در مراسم تشیع جنازه او را پیدا نکردند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/621ecb98-fd69-45e9-97d6-aa120bc48be1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات