728 x 90

شقه نظام,

شکست عسگراولادی در جوش دادن باندهای نظام

-

عسگر اولادی
عسگر اولادی
عسگراولادی از سردمداران باند فاشیستی موسوم به مؤتلفه که یک چند برای میانجیگری و جوش دادن بین باند ولی‌فقیه و جناح رقیب تلاش می‌کرد، به شکست خود اعتراف کرد و گفت: ”وحدت“ با مخالفین نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه، ممکن نیست.

سایت موسوم به شبکه ایران متعلق به باند احمدی‌نژاد که اظهارات عسگراولادی و شماری دیگر از مهره‌های رژیم در گفتگو با خبرنگاران را منعکس نموده، خاطرنشان کرد که این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با این تفسیر خود از طرح وحدت ملی که ”انسجام ملی با آن وحدتی که طی آن آشتی‌کنان راه بیندازیم و به کسانی که بعد از انتخابات باعث بروز آسیب‌هایی شده‌اند، بگوییم که با شما آشتی می‌کنیم، فرق دارد“ ، وحدت با عوامل آشوب و اغتشاشات اخیر در کشور را… نفی کرد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که باند ولی‌فقیه می‌‌کوشد بین رفسنجانی با خاتمی و موسوی و کروبی جدایی قائل شود.
سایت متعلق به احمدی‌نژاد در ادامه این مطلب به نقل از اسماعیل کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نوشت که وی در پاسخ به سوالات خبرنگار این سایت گفت: خاتمی، کروبی و موسوی عوامل اصلی اغتشاشات کشور هستند و باید محاکمه شوند چرا که اتهام این افراد تنها اغتشاش و آشوب نیست بلکه بسیار فراتر از این و در واقع تلاش برای براندازی نظام است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18e45be1-4faf-4431-815b-11030dfea906"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات