728 x 90

اتمي رژيم ,

نمایندگان کنگره آمریکا بر ضرورت تحریم رژیم ایران تأکید می‌کنند

-

فاکس نیوز
فاکس نیوز
نمایندگان کنگره آمریکا فرانک پلونی frank Pallone عضو کمیته اقتصاد و تجارت و هم‌چنین تام لتهم Tom latham، از کمیته تخصیص اعتبار بر ضرورت اعمال تحریم سخت‌تر علیه رژیم ایران تأکید کردند

فاکس نیوز در این رابطه گفت:
آمریکاییها در مورد برنامه هسته‌ای رژیم ایران چه فکر می‌کنند؟ بنا‌به نظر سنجی فاکس نیوز، 59درصد از پاسخ دهندگان گفتند، اعمال فشار برای متوقف کردن رژیم ایران از دست‌یابی به سلاح هسته‌ای، ضروری است و 29درصد گفتند، این کار بدون اعمال فشار هم عملی است. نمایندگان کنگره در مورد مساله هسته‌ای رژیم ایران چه می‌گویند؟ تام لتهم Tom latham- از کمیته تخصیص اعتبار کنگره آمریکا گفت، من فکر نمی‌کنم که شکی در این باره وجود داشته باشد که رژیم ایران امروز در حال تولید سلاح است تا احتمالاً به اروپا و اسراییل حمله کند و تمام منطقه را بی‌ثبات سازد… این مساله نمی‌تواند ادامه یابد؛ به دلیل ثبات تمامیت منطقه و مشکلاتی که ما ممکن است در آن‌جا با آن مواجه شویم و هم‌چنین تهدیدی که آنها برای صلح در تمام جهان دارند.

فاکس نیوز گفت: تهران درباره برنامه هسته‌ای‌اش دروغ گفته است. نه یکبار، نه دوبار، بلکه سه بار! این موضوعی است که سند شده و هیچ‌کس اختلافی در مورد آن ندارد. اوباما روز پنجشنبه در ژنو گفت که تهران موافقت نموده تا اورانیوم غنی شده خود را به خارج از ایران بفرستد و تنها یک روز بعد، سفیر رژیم ایران در بریتانیا که در این هیأت در ژنو بود و در مذاکرات شرکت داشت، گفت، نه،نه، این مساله اصلاً مورد بحث هم قرار نگرفته است! آیا آنها آمریکاییها و دولت ما را به بازی نگرفته‌اند که زمان بخرند و سلاح هسته‌ای بسازند؟ انحراف، اختلاف، تاخیر، دروغ!
فرانک پلونی frank Pallone - عضو کمیته اقتصاد و تجارت کنگره آمریکا در پاسخ گفت، من فکر می‌کنم ابهامی در این باره وجودنداشته باشد که آنها قابل اطمینان نیستند و ما باید این مساله را تصدیق نماییم. من فکر می‌کنم باید تلاش کرد با بازرسیها و تحریمها پیش رفت و از این طریق، آنها را از دست‌یابی به سلاح هسته‌ای بازداریم. استفاده از نیروی نظامی، قطعا یک احتمال است ولی موضوعی نیست که ما بتوانیم آن را پیشنهاد کنیم، ما می‌بایست مسیر دیپلوماتیک را (اتخاذ) کنیم و به سازمان ملل برویم تا تلاش نماییم این روند را متوقف سازیم. من فکر می‌کنم تلاش اوباما برای انجام شدن بازرسیها و کسب حمایت سایرکشورها برای اعمال تحریمها، مسیری است که باید رفت. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهیم به آنها اعتماد کنیم… من نمی‌گویم که باید از نیروی نظامی استفاده شود، اما این راه کار، باید آخرین گزینه، باشد.
تام لتهم Tom latham بر ضرورت تشدید تحریمها و تعمیم آن به فرآورده‌های نفتی از جمله صادرات بنزین تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa938dbe-5b40-4e3e-b075-498a70a02085"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات