728 x 90

اعلام موجوديت كميته عربي - اسلامي,

اعلام موجودیت «کمیته عربی- اسلامی در دفاع از اشرف»، در کانون رسانه‌های عربی و بین‌المللی

-

رسانه های عربی
رسانه های عربی
اعلام موجودیت کمیته عربی ـ اسلامی در دفاع اشرف و فراخوان برای آزادی 36مجاهد ربوده شده توسط نیروهای نوری مالکی هم‌چنان مورد توجه رسانه‌های خبری است:
روزنامه لبنانی 14مارس متعلق به جناح حاکم لبنان: روز شنبه در فرانسه کمیته عربی ـ اسلامی در دفاع از اشرف، محل استقرار اپوزیسیون ایران اعلام موجودیت کرد. این کمیته تأکید کرد «دفاع از شهر اشرف فقط دفاع از یک وظیفه انسانی در قبال هزاران خواهر و برادر ایرانی بیگناه ما نیست بلکه خدمت به حاکمیت و سیادت عراق و حفاظت آن از دخالتهای ایران است“.
روزنامه الجریده عربستان: کمیته عربی ـ اسلامی طی اجلاسی در اور سوراواز واقع در حومه پاریس اعلام موجودیت کرد. در این جلسه شیخ تیسیر التمیمی قاضی القضات سرزمینهای فلسطینی، نمایندگان پارلمان اردن و شخصیتهای اسلامی از فرانسه حضور داشتند.
روزنامه کویتی القبس: در اجلاس پاریس برای اعلام موجودیت کمیته عربی ـ اسلامی در دفاع از اشرف مریم رجوی گفت:“به رغم اینکه اشرف در فاصله 70کیلومتری مرز ایران قرار دارد، در صدر نگرانیهای حاکمان ایران است… آنها سرکوب مجاهدین خلق را در صدر اولویتهای روابطشان به همه دولتهای جهان قرار داده‌اند، و اشرف را جزئی از قیام تهران می‌دانند ”.
رادیو یبن المللی فرانسه: کمیته عربی ـ اسلامی در دفاع از اشرف خواهان آزادی 36تن از ساکنان بازداشت شده اشرف توسط نیروهای عراقی و حفاظت اشرف توسط نیروهای آمریکایی شد.
تلویزیون السومریه عراق: در فرانسه کمیته عربی ـ اسلامی برای دفاع از اشرف اعلام موجودیت کرد.
خبرگزاری فلسطین: دولت عراق از آزادی36تن از ساکنان اشرف خودداری می‌کند. به گفته شورای ملی مقاومت ربودن و نگهداری غیرقانونی افراد حفاظت شده جنایت جنگی محسوب می‌شود. مسئولیت این رفتار غیرقانونی و مسئولیت هر گونه آسیبی به گروگانها به‌طور مستقیم برعهده نخست‌وزیر عراق است و در محاکم و مراجع بین‌المللی قابل پیگرد می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fab7728d-07f5-4a4d-938f-8f000913a28e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات