728 x 90

تحريم انتخابات

مصاحبه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با تلویزیون فرانسه24

-

فرانسه24
فرانسه24
رئیس‌جمهوربرگزیده مقاومت خانم مریم رجوی، عصر امروز درمصاحبه زنده با تلویزیون «فرانسه -24» پیامدهای انتصاب مجدد احمدی‌نژاد درجهت سرکوب، جراحی داخلی، تسلیح اتمی، تروریسم و جنگ‌افروزی و هم چنین نه بزرگ مردم ایران وتحریم نمایش انتخاباتی ودیکتاتوری دینی با تمامی باندهایش از سوی مردم ایران را توضیح داد.
توجه شما را به این مصاحبه جلب می‌کنیم:

خبرنگار: ما مریم رجوی را روی خط ارتباط مستقیم داریم، رئیس‌جمهور جنبش اپوزیسیون ایران در فرانسه. شما نتایج این انتخابات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
جواب: خانم گریوالدی، به شما سلام می‌کنم
خبرنگار: سلام برشما.
جواب: باید گفت که انتخاب مجدد احمدی‌نژاد به این معناست که رژیم به سمت سرکوب بیشتر اپوزیسیون و تصفیه حسابهای خونین و حرکت سریعتر به سمت سلاح اتمی پیش خواهد رفت. و صدور تروریزم و بنیادگرایی را در منطقه گسترش خواهد داد.
این هم‌چنین نشان می‌دهد که دیکتاتوری ولی‌فقیه از این پس یک پایه خواهد بود. بنا‌به اطلاعات شاهدان عینی مقاومت از 25هزار صندوق رای در سراسر کشور، تعداد واقعی افرادی که رای دادند، 5/7 میلیون نفر بوده‌اند.
به این ترتیب 85 درصد دارندگان حق رای، این انتخابات را تحریم کردند.
سوال: این انکار آنچیزی است که از ایران از آن صحبت می‌کنند و می‌گویند صحبت از یک شرکت بی‌سابقه بوده است. یک شرکت غیرقابل تصور ایرانیان. ولی حرفی که شما میزنید انکار این مطلب است. آیا شما نتیجه انتخابات را منکر می‌شوید؟ و اینکه 80 درصد ایرانیها به پای صندوقهای رای رفتند؟
جواب: دقیقا، زیرا مردم ایران این نمایش انتخاباتی را تحریم کردند.
سوال: اما آنها به‌طور گسترده به پای صندوقهای رای رفتند.
جواب: متاسفانه همان‌طور که دیدید محاسبهٴ رسانه‌های خارجی اشتباه بود. آنها فکرکردند که موسوی پیروز می‌شود. اما دیدید که در پایان کار این احمدی‌نژاد بود که توسط ولی‌فقیه مجددا به پیروزی رسید.
سوال: نظر شما درباره اصلاح‌طلبان مدره وموسوی چه می‌باشد؟
جواب: می‌دانیم که همه کاندیداهای مجاز برای شرکت در انتخابات از باندهای حاکم بودند. آنها مسولان مستقیم سرکوب در ایران بوده‌اند. نباید فراموش کرد که موسوی نخست وزیر محبوب خمینی در زمان جنگ بود و مسئول قتل عامها در زندان بوده است. 
ما اکنون در برابر یک رژیم بسیار تضعیف شده قرار داریم که قادر به تحمل کمترین اپوزیسیون داخلی نیست. انتخاب مجدد احمدی‌نژاد پایان توهم مدراسیون در این رژیم می‌باشد.
خبرنگار: از اینکه با ما بودید سپاسگزارم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/067fa086-01bc-4c1e-aa7c-181097e2a59f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات