728 x 90

وحشت آخوند علم‌الهدی از قیام سراسری و سرنگونی نظام

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد، وحشت‌زده از قیام سراسری و خطر سرنگونی نظام و در پاسخ به دعاوی باند رقیب، طی نامه‌یی به دبیر شورای امنیت ملی رژیم اعلام کرد که موج اعتراضات از تهران آغاز شده نه ازمشهد و او دخالتی در آن نداشته است.

در این نامه آمده است: مدتی بعد از تجمع اعتراض آمیز تنی چند از مردم در ۷دیماه ۹۶در مشهد و اغتشاشات در قالب آن از بعضی که بعضاً افراد مسئول در نظام هستند اتهاماتی مبنی بر نقش اینجانب در این ماجرا اظهار شد.

نماینده خامنه‌ای در مشهد اضافه می‌کند: اینجانب در روز این تجمعات در سفر سبزوار بودم و به‌محض بازگشت با استفصار از استاندار محترم خراسان رضوی و مسئولان امنیتی و انتظامی استان گزارشاتی دریافت کردم که کاملاً منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹دی بود و برای همه فصل‌الخطاب قرار گرفت.

خامنه‌ای در روز 19دی گفته بود:
اینی که بیاییم توی شهرهای کوچیک، از شهرهای کوچیک شروع کنیم به طرف مرکز بیاییم و مردم رو نسبت به مطالباتشون فعال کنیم و اینها رو داغ کنیم. این نقشه‌ای است که کشیده شده و چندماه است که روی این نقشه دارند کار می‌کنند نقشه مال آمریکاییها و عوامل رژیم صهیونیستی است. پول مال یکی از این دولتهای خرپول اطراف خلیج‌فارسه. خب این کارها خرج دارد باید پول بدهند. آمریکاییها که حاضر نیستند پول خرج کنند وقتی اینها هستند. پول رو اینها دادند. این دو تا ضلع. ضلع سوم پادوی‌اش هست که پادوی‌اش هم مربوط به سازمان منافقین بود. سازمان آدمکش منافقین. پادو اونها بودند (شعار مرگ بر منافقین). از ماهها قبل اینها آماده بودند. خود رسانه‌های منافقین اعتراف کردند در همین روزها، گفتند ما در ارتباط با آمریکاییها بودیم از چند ماه قبل نسبت به این قضیه که پادوی کنند سازماندهی کنند بروند این و اون رو ببینند. کسانی رو در داخل نشان کنند، پیدا کنند که بهشون کمک کنند تا بیایند به مردم فراخوان بدهند. فراخوان را هم اونها دادند. شعار نه به گرانی بگذارند. خب این شعاری است که همه خوششان می‌آید. با این شعار یک عده‌یی رو جذب کنند بعد بیایند خودشون وسط اهداف شوم خودشون رو دنبال کنند و مردم رو هم دنبال خودشون بکشند. هدف این بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1bac1292-8694-4e4b-b902-267c714b9b2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات