728 x 90

قیام ایران,

اعتراف آخوند دری نجف آبادی به حمله جوانان قیام‌کننده به خانه وی

-

آخوند دری نجف آبادی
آخوند دری نجف آبادی
آخوند دری نجف‌آبادی، امام‌جمعه رژیم در اراک و وزیر جنایتکار سابق اطلاعات آخوندی به حمله جوانان قیام به خانه وی اعتراف کرد وی که با رسانه‌های حکومتی مصاحبه می‌کرد درباره قیام مردم ایران گفت:‌
حادثه اخیر شرایطش با دفعات قبل فرق داشت یعنی صددرصد مشترک نبود و جریان (مجاهدین) و دیگران پررنگ‌تر پرداختند. در استان مرکزی (اراک) خیلی بحث اقتصادی را مطرح نمی‌کردند و فریب‌خوردگانی بودند که شلوغ کردند البته هنوز گزارش کاملی به ما نداده‌اند. در ناآرامی‌های اراک به منزل ما حمله شد و من در منزل بودم، البته در اتفاقات اخیر سن این‌ها بسیار کم بود، سن افرادی که به منزل ما حمله کردند هر چند سر و صورت خود را بسته بودند زیر 30سال و حتی کمتر از 18سال بودند؛ البته من فقط استان مرکزی را عرض می‌کنم.

وی افزود:‌ من نمی‌خواهم مسائل اقتصادی را نادیده بگیرم و بگویم فقر، چالش اجتماعی و محرومیت وجود ندارد، این تقاضای به‌حق مردم است و باید آن را کاملاً از شلوغ‌کاریهای اخیر تفکیک کرد، ممکن است در بین افرادی که تظاهرات کردند برخی هم با نیت بهبود شرایط اقتصادی آمده بودند اما افرادی که موج‌سواری کردند افراد دیگری بودند، من بعید می‌دانم که از خود مردم در این اتفاقات بوده باشند، روحانیت همیشه پناهگاه مردم است نه این‌که مقابل مردم باشد، این جریان به نمادهای اسلامی، شهدا و پرچم ایران جسارت کردند و این قابل‌اغماض نیست، لذا دستگاههای ذی‌ربط باید بررسی کاملی انجام دهند و گزارشهای مختلفی ارائه و بر روی آن کار کارشناسی انجام دهند و خبرنگاران، رسانه‌ها، صدا و سیما و مسئولان نیز باید دراین‌باره هم‌اندیشی کنند.

آخوند دری نجف‌آبادی در پاسخ به این سؤال که وضعیت اراک در این ناآرامی‌ها چگونه بود؟ مدعی شد:‌ فقط عصر و شب روز شنبه یک مقدار مسأله داشتیم که دیگر جمع شده است، برخی از شهرهایمان مانند خمین و ساوه هم یک مقدار مسأله داشتند، البته در محلات به‌خصوص درباره این جریان منتسب به دلقک‌های آمریکانشین مسأله داشتیم ولی فعلاً جمع شده است. هر چند نمی‌توان اطمینان صددرصد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f484463c-2105-4c12-9ee1-023a8885e6eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات