728 x 90

کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد فشار بر نیروی تروریستی قدس باید افزوده شود

ادرویس، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
ادرویس، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه 20دی در نشستی ویژه تاثیر تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه برخی افراد، گروهها و کشورها را در حفاظت از منافع ملی کشور بررسی کرد.
 در این نشست اد رویس نماینده کالیفرنیا و رئیس کمیته امور خارجی مجلس گفت:
«با رهبری این کمیته، کنگره امکان استفاده از توان اقتصادی آمریکا علیه تهدیدهای امنیت ملی‌مان را داشته است.» «در ماه اوت، ما تحریم‌های سخت جدیدی را علیه سه رژیم کره شمالی، روسیه و رژیم ایران – که هم‌چنان به تضعیف کردن ثبات جهانی ادامه می‌دهند – تصویب کردیم.» وی افزود، مجلس نمایندگان هم‌چنین تحریم‌هایی را علیه حزب‌الله تصویب کرد، که هدف آن انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر و دیگر اقدامات خلاف آن گروه برای تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی‌اش است.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در بخشی از سخنان خود در نشست این کمیته با عنوان «تحریمها و فشار مالی: مهمترین ابزار امنیت ملی» خبر داد کنگره درصدد بررسی طرح‌هایی برای فشار مالی بر نیروی قدس سپاه و ممانعت از فعالیتهای این نهاد در بی‌ثبات سازی در خاورمیانه است.
اد رویس افزود رژیم ایران علاوه بر سرکوب مردم معترض خود، حاضر نیست به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند و هنوز بازرسان آژانس دسترسی به برخی سایتهای نظامی رژیم ایران را ندارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f14b5f5-1bc0-45c6-9d15-736ca52b4a4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات