728 x 90

بیانیه جمعی از استادان و فارغ‌التحصیلان و دانشجویان حقوق‌ دانشگاههای ایران

بیانیه جمعی از استادان و فارغ‌التحصیلان و دانشجویان حقوق‌ دانشگاههای ایران
بیانیه جمعی از استادان و فارغ‌التحصیلان و دانشجویان حقوق‌ دانشگاههای ایران
جمعی از استادان و فارغ‌التحصیلان و دانشجویان حقوق‌ دانشگاههای ایران با صدور بیانیه‌ای حمایت قاطع خود از قیام مردم ایران را اعلام کردند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است ”قیام سرفراز و آزادیبخش امروز ایران سبب مباهات هر ایرانی است، زیرا این قیام به دنیا اثبات کرد که حساب مردم ایران از این دیکتاتوری ارتجاعی و رژیم تروریست‌پرور مداخله‌گر با تمام دسته‌بندی‌ها و باندهای مافیایی و جنایت‌کارش جداست که در شعار «اصلاح‌طلب اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا» متبلور شده‌است“. امروز دنیا در هیأت عالی‌ترین مرجع حل اختلافات یعنی شورای امنیت سازمان ملل به بررسی این قیام سرفراز پرداخته‌ است. امروز جهان آزاد باید و وظیفه‌ دارد که برای حفظ صلح جهانی و حفظ‌ منافع کشورهای‌ آزاد و مردم منطقه، به حمایت از قیام آزادیبخش و قیام‌گران دلیر و شجاع ایران برخیزد. ما حمایت خود را از قیام آزادیبخش ایران و قیام‌گران دلیر و شجاع، این فرزندان آزاده و صلح‌دوست ایرانی، اعلام و خود را متعهد به کمک و یاری آنان تا حلول پیروزی و سقوط دیکتاتوری و تا استقرار یک جمهوری دموکراتیک لائیک با انتخاب آزادانه احاد مردم ایران صرفنظر از دین و جنسیت و قومیت و تنها به اعتبار ایرانی‌ بودن و آگاه بودن، می‌دانیم و به این تعهد پای‌بندیم و هم‌صدا با آنان فریاد می‌زنیم «حتی‌ اگر بمیریم هرگز عقب نمیریم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ec49735-13a9-4a8b-811e-a2d7321f21c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات